Toon posts:

Proxyserver/Nat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje de mogelijkheden aan het verkennen om een (@home) kabelinternetverbinding te delen tussen uhmm... 5 pc's

Deze pc's hangen al in een LAN met een Novellserver.

Dus zijn er programmatje waarmee je dat kunt doen voor Novell?

Ik heb begrepen dat het direct inpluggen van het modem in de hub geen zin heeft omdat dan maar 1 persoon kan internetten, ook moet het niet te traceren zijn dat ik met meerdere pc's van 1 verbinding gebruik maak, en last but not least het moet niet te moeilijk zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
'k ben erachter dat het dan met Novell bordermanager kan, maar gaat dan het modem in de server of in de hub?

En niet komen met Linux Linux Linux

Linux is leuk en aardig maar verder dan me koe installen en autostarten ben ik nie gekomen...

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Gaat prima met winroute!
http://www.winroute.nl

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik wil het het liefste via die Novell server doen omdat die heel de dag aanstaat en anders er nog een pc heel de dag aanmoet staan (staat ie wel maja kapot of LANparty is geen internet)

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Je moet een extra netwerkkaart in je Netware server douwen en daar je kabelmodem aanhangen. Dan heb je alleen nog software nodig die ervoor zorgt dat je via al je pc's kan i'netten. Hmmm, heb daar eerlijk gezegt (onder Netware) geen flauw benul van. Misschien eens checken op de Novell site! :)