DDC optie in monitor-menu

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Ok, ik heb een LG Studioworks 775N, en daar zit een optie bij om DCC uit of aan te zetten. Ik meen dat dit voor het wel of niet herkennen van de Plug & Play monitor is.

Heeft dit nou dezelfde functie als het afknippen van pin 15 op de connector van de monitor :?

Edit: topic titel: DDC

• Saekerhett
En oh ja, waar staat DDC eigenlijk voor :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Titel aangepast, en ja: pin 15 afbreken heeft hetzelfde effect omdat dat het DDC signaal is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Saekerhett
Op dinsdag 29 januari 2002 09:49 schreef Exirion het volgende:
Titel aangepast, en ja: pin 15 afbreken heeft hetzelfde effect omdat dat het DDC signaal is.
Thx :)

• Saekerhett
Nou, het lijkt erop dat ik de oplossing heb!

Ik doe niet zoals anderen de DDC uitschakelen, maar ik schakel hem juist in! Volgens mij detecteert Win2K dan juist WEL de goede settings!!!

Er staat dan ook 'Studioworks 775N' ipv 'LG Studioworks 775N' (wat er staat als ik handmatig drivers installeer!

Ok, nu zo effe een frisse install, zodat alle troep drivers er af zijn, en kijken wat die doet *D *D

I'll be back...

• Saekerhett
Naja, ik krijg de Studioworks niet geinstalleerd, maar met DDC aan herkent Win2K hem als Plug and Play monitor, en dan kan hij wel de goeie refreshrates onthouden, het ligt dus blijkbaar aan de brakke LG drivers :r

Anywayz, nog één (jaja :P) keer een clean install, en dan laat ik hem mooi op Plug and Play staan :)
Pagina: 1