Van die tikken omdat bij het downloaden/copieren het niet helemaal goed is gegaan 
Dat gaat moeilijk worden. Je zou eens met de filters van Cooledit Pro kunnen gaan pielen maar verwacht hier niet al te veel van.
Dat gaat moeilijk worden. Je zou eens met de filters van Cooledit Pro kunnen gaan pielen maar verwacht hier niet al te veel van.
nee helaas op een zeldzame cd een dikke kras.
op een langzame speed geript maar ik heb nog steeds tikken
Verwijderd
Downloaden die handel dan!Op maandag 28 januari 2002 23:09 schreef Frozen-North het volgende:
Je hebt het origineel toch?
Inderdaad slechte audio inlezer? (buy a plextor...
)
/edit
OK, toch niet
/edit
Maar een goede DX Plugin is Steinberg Declicker.
Het beste is inzoomen op het wav-je met een audio editor (Soundforge bijv.) en met de hand bijtekenen! Dat kan effe werk worden, maar ja...
/edit
OK, toch niet
/edit
Maar een goede DX Plugin is Steinberg Declicker.
Het beste is inzoomen op het wav-je met een audio editor (Soundforge bijv.) en met de hand bijtekenen! Dat kan effe werk worden, maar ja...
Je moet eens weten hoeveel muziek er buiten de standaard prut is dat onverkwijgbaar is en ook niet te downloadenOp maandag 28 januari 2002 23:12 schreef Dafunk het volgende:
[..]
Downloaden die handel dan!
Je hebt het origineel toch?
opgelost!
Daar kom je maar een klein gedeelte van tegen
is idd niet te vinden 
onbekende russische metal band.
onbekende russische metal band.
Verwijderd
Hoe heet het dan?Op maandag 28 januari 2002 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel muziek er buiten de standaard prut is dat onverkwijgbaar is en ook niet te downloaden
Daar kom je maar een klein gedeelte van tegen
edit: te laat
Verwijderd
huh ?? CD met een dikke kras ?? en dan leest ie nog ??Op maandag 28 januari 2002 23:09 schreef Frozen-North het volgende:
zo te zien moet je een vette desktop CD player hebben met hele goeie foutcorrectie en dan via digitaal uitgang aftappen (DJ modellen ??), anders heeft Kenwood ook nog wel een CD-rom player voor de PC met naar hun zeggen ongevenaarde foutcorrectie (werkt met 7 lasertralen).
Probeer eens met Audiograbber met optie Dynamic Sync Width op 1x speed
ik neem aan dat die kras zelfs niet met speciale CD poetscreme meer te redden is?
Soundforge (of ander Direct-X ondersteunend wav-editor prog) in combinatie met "Samplitools Declicker Plug-In" kan ook.
Volgens mij heeft Steinberg WaveLab ook een declicker/denoiser. Of prbeer je CD te grabben in een UltraPlex40 van Plextor.
Concrete Loop Watercooling
Waarom denk je dat dit gaat lukken?
Als het flinke tikken zijn, kan je ze wel weghalen, maar op de plaats van een tik staat geen muziek.
Je krijgt alleen maar gaatjes in je muziek, that's all. Muziek kan zo'n proggie er niet zomaar bij verzinnen...
Als het flinke tikken zijn, kan je ze wel weghalen, maar op de plaats van een tik staat geen muziek.
Je krijgt alleen maar gaatjes in je muziek, that's all. Muziek kan zo'n proggie er niet zomaar bij verzinnen...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Maar misschien kun je de stukjes muziek die dan wegvallen wel opvullen met stukjes verderop uit het nummer. Dit vereist overigens wel een goed oor, omdat je natuurlijk precies dezelfde requentie reeks wilt hebben. Mij lukt het op deze manier nog wel eens om en verneukte lp van mijn pa acceptabel op een cd te krijgen. Dit alles gewoon met Cool Edit Pro.Op dinsdag 29 januari 2002 00:13 schreef dreeke het volgende:
Waarom denk je dat dit gaat lukken?
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Pagina: 1