Verwijderd

Topicstarter
Sony has today announced price cuts to its Memory Stick storage (this actually took place last Friday). This is the second price cut in six months. This latest reduction brings the street price of Memory Stick more into line with other storage such as Compact Flash and SD/MMC cards. Sony are now showing the list price for a 128 MB Stick as $89 (down an amazing $60). Memory Sticks can already be ordered at this new price from Sony Style and Sony Imagestation.

Capacity Old Price New Price
128 MB $149.95 $89.95
64 MB $79.95 $49.95
32 MB $49.95 $34.95
16 MB $34.95 $24.95

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjah, ze moesten ook wel. De alternatieven waren echt stukken goedkoper. Gewoon schandalig hoe hoog ze die prijs hielden.

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel de voorbode zijn van 256 Mb versie, die al eind 2001 beloofd was.

Verwijderd

Cool!! Is de revolutie van de mobiele wereld weer een stapje dichterbij!!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Al dat "draagbare" geheugen is schreeuwend duur. Ik heb net een 128MB flashkaartje gekocht, maar een rib uit mijn lijf hoor.

Zou zo mooi zijn, een lekker vette PDA met 1gb ofzo.

Komt nog wel. :Z

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-03 18:01
Yea! :)

Zo wordt de Sony Clie met mp3 een stuk interessanter :D

Verwijderd

toch maar ff w88 met een 128mb memory stick kopen :)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00
*#@* net te vroeg! :)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

De 1 GB memory stick zit eraan te komen binnenkort, dus de prijzen zullen nog wel verder dalen denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 17:03 schreef some1else het volgende:
De 1 GB memory stick zit eraan te komen binnenkort, dus de prijzen zullen nog wel verder dalen denk ik.
Nee, de 512 zit er wel aan te komen maar de 1 Gb duurdt nog een jaar.

http://www.memorystick.org/msinfo/eng/mscon/roadmap.html

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Hahahahaha, was al aan het sparen voor zo'n 128 mb kaartje en nu hoef ik niet meer verder te sparen. Eindelijk weer wat geheugen erbij.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op dinsdag 29 januari 2002 21:50 schreef BronX het volgende:
Hahahahaha, was al aan het sparen voor zo'n 128 mb kaartje en nu hoef ik niet meer verder te sparen. Eindelijk weer wat geheugen erbij.
Niet direkt. De winkels moeten nog van de dure voorraad af en zullen de prijs nooit in 1 klap laten zakken. Die willen ook nog effe een voordeeltje eruit pikken.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 22:16 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

Niet direkt. De winkels moeten nog van de dure voorraad af en zullen de prijs nooit in 1 klap laten zakken. Die willen ook nog effe een voordeeltje eruit pikken.
true, maar zo gauw als dat voorbij is, kan er best wel is een prijzenoorlogje uitbreken, waarbij de prijzen hopelijk nog wat lager worden. :9
Maar goed dat ik gewacht heb met het kopen van een 128mb kaartje. :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Als de prijzen echt goed laag worden koop ik er ook een 128MB MS bij :)

Verwijderd

Gaat best meevallen, die prijsdaling. Het zijn alleen de adviesprijzen die zijn gedaald; de straatprijzen (in Amerika dan) lagen daar een heel stuk onder. Nu zijn die ietsjes gelijk getrokken. De goedkoopste 128mb ms van amerika ligt volgens pricegrabber.com nu op $70; dat lag-ie eerst ook al.

Ik ga binnenkort misschien weer wat computeronderdelen bestellen uit de usa, als iemand interesse heeft in 128mb ms voor euro120 (tja verzendkosten beetje eruit halen) dan kan ik ze mee bestellen.

Verwijderd

Nou die prijsdaling viel tegen. Volgens de pricewatch is de 128Mb precies 3 Euro naar beneden gekomen sinds dit bericht......

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 08:15 schreef HenriPaul het volgende:
Nou die prijsdaling viel tegen. Volgens de pricewatch is de 128Mb precies 3 Euro naar beneden gekomen sinds dit bericht......
Ontnuchterende nuchterheid... :+

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Misschien hebben jullie het nog niet in de gaten maar SanDisk maakt nu ook MemorySticks!!! ik heb ze gezien @ Dynabyte.

Verwijderd

Dat SanDisk ook memory sticks maakt wisten we al. Zie pricewatch..
Dynabite verkoopt ze ver boven de minimum prijs. Toch bedankt voor de info.

Misschien dat iemand anders nog een tip heeft.

Verwijderd

hehe... bij office center gekeken, daar scheelt de prijs tussen de sandisk 128mb en de sony128mb slecht 3 euro... :p
weet niet meer precies hoeveel ze kosten... maar het was nogsteeds een flinke prijs... :'(

Verwijderd

Topicstarter
In USA schijnt nu ook de 256 Mb versie eindelijk op de markt te zijn.
Misschien dat de komst hiervan de prijzen van de bestaande gaat drukken.
Ik wacht wel tot de 512 Mb betaalbaar is.

Verwijderd

De prijsdaling is wel wegelijk ingezet. Heb zojuist een 128MB stick besteld voor slecht 68USD !!
(tegenover 175 Euro in nederland!)

voor geinteresseerden, www.californiacomputer.com

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
maar wat heeft t je in totaal gekost dan? inc verzend. en evt taxes?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Wat een naaierij is dit zeg. In nederland betaal je (goedkoopst!) 157 euro voor een 128 mb stick. In US, 60 dollar. In Uk, ierland: 70 euro. In Duitsland: 70 euro. Waarom in #&@*#&*naam moet het in Nederland zo duur? En tot nog toe heb ik geen enkele site gevonden die buiten hun land verscheept. Zijn er onderling afspraken gemaakt om de prijs lekker absurd hoog te houden in Ned.? Absurd ! :(

Verwijderd

k'Zat net ff in de shop.tweakers.net te loeren maar wat is die Lexar memory stick dan ? Is dat een kloon en is die ook te gebruiken in een sony dscs85 ? en wat is het verschil met de officieele stick van sony dan ? die is maar 103 euro..??

Verwijderd

Topicstarter
Het is alleen een ander merk, verder geen voor- of nadelen.
Pagina: 1