Toon posts:

Casem abo's??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu het basic abo van kcma, is het slim om op plus over te schakelen???
want ik zit nu te downen met 0,15kb/s

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nee, ik niet.

Ik ken wel iemand met Casem. maar errug snel gaat zijn verbinding niet.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Ik ben sinds vrijdag aangesloten op casema basic, maar ik haal dezelfde snelheden als met mijn 56k6je, in ieder geval 4-5 kp/s
Dat is niet zo snel als andere kabelaars, maar is voor mij acceptabel (geen telefoontikken, en geen datalimiet)

• Floor-is
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Nou ehm, jullie boffen,

Ik ben begonnen met 8-10k maar ben nu toch echt niet meer vooruit te branden, 2,3 k tops, zelfs maandag-op dinsdag nacht!
CASEMA :r :r :r kijk maar eens naar de PING tijden! Kan nooit zo horen.
Plezier

Bericht hierboven

• valkenier
  • Laatst online: 20-08 15:11
Ik was wel een beetje enthousiast, de snelheid is ingezakt naar 1-2 kb/s downloadsnelheid. Helaas...

Verwijderd

Het nadeel van een Basic abonnement is dat ze geen enkele snelheid beloven, dus als je verbinding nagenoeg stil staat, kun je nogsteeds niet klagen. Ja, het kan wel, maar je hebt geen poot om op te staan. Casema doet alles af met 'drukte op internet'.
Zie: http://www.casema.nl/internet/text_internet/cablebasic.htm

Bij een Plus abonnement heb je in ieder geval iets om op terug te vallen.
Zie: http://www.casema.nl/internet/text_internet/cableplus.htm

Cable Premium: http://www.casema.nl/internet/text_internet/cablepremium.htm

Let op! Ze spreken over megaBIT, niet megaBYTE! Dat scheelt een slok op een borrel.

Toen ik in (juni 1999) op Casema over stapte, zat ik overdag op 8Kb/s en s'avonds op 4 of 5 Kb/s. Maar het gaat hoe langer hoe verder achteruit. Nu haal ik overdag maximaal (komt zelden voor) 4Kb/s (meestal rond de 2Kb/s) en s'avonds mag ik heel erg blij zijn als ik 500 bytes/s haal.

Groetjes
Henny

Verwijderd

Zelfs met plus en premium zit je maar op een gegarandeerde snelheid van 12kb/s
(160kbit iets er af trekken)

Ik snap niet dat ze het in hun lompe kop halen om hier 120,- voor te rekenen.

Casema begrijpt niet wat internet is
en internet begrijpt niet wat casema is :(

• Qui-Gon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 10:29
Ik heb wel is achter zo'n com 21 van casema gezeten, en ik vond het werelds. Pingtijden van rond de 20 op de unreal server van casema, en met 18-20 kb/s downloaden, want dat haal je ook echt wel omdat de max veel hoger ligt en de snelheid is gelimiteerd op 160 kbit/s. De prijs is inderdaad wel een beetje fors, en er is ook nog een datalimiet, en als je daar overheen gaat dan wordt je verbinding ingeknepen naar de gem demos snelheid, wat ook weer een nadeel is, maar voor online gamers is dit werelds.

• Qui-Gon
Itsme! wrote:
"Ik ben begonnen met 20-25k"

ik vind het altijd zo knap als mensen snelheden boven de 11,5 kb/s halen, de max snelheid van demos is 115 kbit/s delen door 10 (bit -> byte is /8 + 2 (1 startbyte en 1 stopbyte)) is 11,5 kbyte/s

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
[antfuckingmode]
startBIT en stopBIT daggik toch ;) Anders raken die misrekenende stakkers nog verder in de war joh
[/antfuckingmode]

• Qui-Gon
Ja sorry je hebt gelijk..

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:51
Die start/stopbits enzo worden toch niet meegerekend bij de snelheid d8 ik?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Floor-is
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

SORRY!!!
QUI'GON heeft gelijk, mijn excuses.
Tijd vertekend en ik had mijn hoofd ook nog wat op hol laten brengen door de combo ADSL en het is nu zo :r langzaam.

Mensen: Mijn excuses, heb het veranderd!
PLezier

Bericht hierboven

Pagina: 1