Een vraagje ik heb een laptop P 1 233mhz als ik daar een PCMCIA kaart in stop een Sitecom Cardbus pc Card dan geeft hij een uit ! teken dus met andere worden hij werkt niet hoe komt dat dan is mij laptop te oud ? is het niet een type I PCMCIA slot of moet hij hem dan helemaal niet zien
Misschien moet je een drivertje installeren 
of
Je hebt een IRQ conflict
Het eerste kun je downloaden en het laatste kun je oplossen bij SYSTEM in CONTROLPANNEL.
of
Je hebt een IRQ conflict
Het eerste kun je downloaden en het laatste kun je oplossen bij SYSTEM in CONTROLPANNEL.
Verwijderd
Als je properties (eigenschappen) opvraagt van dat device met het uitroeptekentje, wat staat er dan?
Meestal werkt het wel om je driver weg te gooien, te rebooten en dan de driver opnieuw "te voeren" aan windows.
Werkt dit niet, dan kun je nog proberen om PCMCIA driver weg te gooien en te rebooten. Windows zal dan als het goed is de PCMCIA bus opnieuw vinden en (her)installeren.
Ik had zelf een antieke 486 portable met een "moderne" 3Com PCMCIA kaart, liep ook als een trein dus "te oud" voor een pentium laptop lijkt me sterk...
Suc6!
Meestal werkt het wel om je driver weg te gooien, te rebooten en dan de driver opnieuw "te voeren" aan windows.
Werkt dit niet, dan kun je nog proberen om PCMCIA driver weg te gooien en te rebooten. Windows zal dan als het goed is de PCMCIA bus opnieuw vinden en (her)installeren.
Ik had zelf een antieke 486 portable met een "moderne" 3Com PCMCIA kaart, liep ook als een trein dus "te oud" voor een pentium laptop lijkt me sterk...
Suc6!
Kijk eens op de Pcmcia Drivers goed zijn soms is het zo dat er ander drivers door windows worden geinstallerd (als je windows er op hebt
)zoek eventueel de leverancier van de laptop en download daar de pcmcia drivers
P2trick
P2trick