Heel raar (Compuserve)

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Hier is het probleem. Voor een kennis repareer ik de computer. Ze heeft Compuserve als inbelprovider want ze wil wereldwijd kunnen inbellen. Compuserve heeft een eigen programma (gebaseerd op IE?) met mail e.d. Dit programma crasht echter voordurend. Ik kan geen inbelverbinding maken via Externe toegang, omdat ze via een ander protocol werken (aldus de helpdesk).

Bij de helpdesk zeggen ze van niet! Maar ik wel gewoon met NS en IE werken zonder gare Compuserve rommel :r Kan dit??

DIT IS MIJN WEBSITE

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ja dat kan wel.. maar compushit gebruikt inderdaad een ander protocol dan normaal gesproken het geval is.. Als dat progje constant crasht, zie ik maar één/twee oplossingen..

1. buts alles dr af en installeeropnieuw
2. installeer alles, dan zou de externe toegang moeten werken, en als je verbinding hebt, kun je gewoon iexplore ofzo opstarten..

Heb dit probleem ook ooit gehad bij iemand, maar heb t wel werkend gekregen.. [hij wilde Outlook kunnen draaien..]

succes..

• havana
Wat jij zegt, heb ik proberen te doen.

* Win95 helemaal eraf, format, Win98 Se d'r op. Externe toegang --> werkte allemaal niet. Schijnt te komen doordat ze inbellen via de AOL adapter (ofzow). Is er geen proggie voor??

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Die helpdesk sherrif had het ook over Win2k en dat het daarmee wel kan. Is dat zo, dan pleur ik die er direct op

DIT IS MIJN WEBSITE

• zetje01
  • Laatst online: 22:32
Als het de 5-versie (ook wel 2000 genoemd) is, moet je inderdaad de aol-adapter installeren...

• havana
Die AOL adapter wordt automatisch door die Compuserve rommel geïnstalleerd. Maar hoe zorg ik nou dat Externe Toegang de AOL adapter gebruikt en niet de adapter Externe toegang?

DIT IS MIJN WEBSITE

• zetje01
Verbinding maken met de compuserve-software, denk ik...

• havana
Maar dat wil ik dus juist NIET. Ik wil gewoon kunnen inbellen zonder die Compuserve shit.

DIT IS MIJN WEBSITE

• zetje01
dat gaat nou juist net niet met die 5-versie...
Pagina: 1