Free Hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bad Justice
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2023
We gaan het ff hebben over freehosting

Freehosting.nl bied gratis domein registratie aan (Van die radio reclame)

Op de website staat binnen 10 dagen online
nou forget it! (niet dus!). Inmiddels zijn we drie weken verder (21 dagen). Dus ik stuur ze e-mailtjes waar ze opwachten??? maar krijg helemaal geen reactie met andere woorden Freehosting zuigt!!!

BrammeS & Bad Justice

SjaakieZz are taking oveRrr

• weedty435
  • Laatst online: 29-06 22:25

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

hee,da`s toevallig ik heb precies hetzelfde meegemaakt...
maar bij mij zeiden ze dat er veel te veel belangstelling voor was..
en dat het zeker nog 1 (!) maand gaat duren... :(

nou,ja bij mij hebben ze me temminste terug gemailed

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Ik vind dat blad dat je moet invullen ook zo vaag....

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik vind het een slimme actie van dat freehosting. Sinds je niet meer een domein naam mag wegkapen bestaat er freehosting. De domeinnaam blijft in handen van freehosting en als iemand de domein wil kopen gooit freehosting ff de prijs iets omhoog en verkoopt het domein... heeeelll doorzichtig :(
Mijn tip: registreer je domeinnaam niet bij freehosting als je hem echt niet kwijt wil raken......

• weedty435
  • Laatst online: 29-06 22:25

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

ja,dat klopt HEEL vaag...
je moet echt gewoon heel die papieren zooi
doorlezen en dan hier en daar wat invullen
(of toch niet),maar als je gebruikt maakt van een andere service dan moet je bij het puntje,ja antwoorden en als je vanochtend
geen schone box hebt aan getrokken dan moet antwoord "B" misschien zijn,bla,bla..

volgens mij hebben we hier weer te maken
met het "superweb"-syndroom..

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb zelf een bedrijf, en op deze manier een domein aangevraagd bij Freehosting (nog voor ze reclame gingen maken)

Het heeft erg lang geduurd, terwijl het domein al lang op mijn naar stond. Ik heb eerst E-mail gestuurd, daarna gebeld, afgescheept, weer gemaild, niets gehoord, en weer gebeld, maar nu me niet laten afschepen, en een beetje boos gedaan. 10 minuten later inloggegevens ontvangen.....

Site draait nu, zelfs zonder de "verplichte" banner boven de pagina.

Herman www.waterkoeling.nl

• Ritchie
  • Laatst online: 19-08 16:14
Hmmm, ik zit ook al een paar weekjes te wachten..

- NAC Breda -

Verwijderd

Dus als ik een domein zou willen registreren moet ik dat dus maar niet bij freehosting doen...

• Timmey
  • Niet online
Alles wat gratis is heeft bijna tot geen kwaliteit.

Investeer gewoon in je website en laat 'm fatsoenlijk hosten, zo krijg je ook geen ergernis en problemen.

• Ritchie
  • Laatst online: 19-08 16:14
Nou zit ik eens te kijken op www.ritchie.nl
(das degene die ik heb aangevraagd) en der staat wat!!! Comming Soon!! :) :)

- NAC Breda -

• BrammeS
  • Laatst online: 17-08 14:08
Het algemene probleem is al opgelost gewoon naar webprovider.com gaan en een dag later is je Domein klaar!!!!!!!!!!!!

Advanced sheep-counting strategies

• Breuls
  • Laatst online: 12-02 16:35

Breuls

Bad Wolf

WebProvider.com schreeuwt met FREE dit en FREE dat, maar de kleine lettertje geven aan dat Network Solutions (de Stichting Internet Domeinregistratie van de USA) je $70,- per 2 jaar rekent voor een .com domein.
Freehosting.nl is echter helemaal gratis (met een minuscuul bannertje)

• Maf
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

Ja, maar moet je nou een bedrijf hebben? (voor freehosting)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Myrdhin
  • Laatst online: 11:11
Leuk zo'n vrije domein naam maarre 500MB per maand aan traffic is wel leuk maar als je een beetje popi site hebt met veel plaatjes enzo ben je daar zo doorheen... En dan beginnen ze 0,15 per MB te rekenen... Kan nog lekker oplopen denk ik dan. Dan wordt gratis wel heel erg duur....

Ik zag trouwens ook dat ze telnet toegang bieden. Waarom geen ssh?? Ik hou er persoonlijk niet zo van als m'n password cleartext over de lijn gaat.... (allen ftp is wel wat lastig he... maar als je ssh hebt kun je ook via scp handig copieren)

Verwijderd

http://www.nomonthlyfees.com /

Eenmalig bedrag + domain (internic fees), verder is alles gratis.
Hun site ziet er wel een beetje primitief uit maarja daar gaat het niet om natuurlijk

en >> Myrdhin,
SSH (ENCRYPTED TELNET)Access inclusief!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

als je nou gewoon een redirect maakt naar een andere site, dan heb je toch geen banner, en geen traffic, of ziek da hummel verkeerd?
volgens mij moet da kunnen :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Ja bitbyter_.. maar dan moet je nog wel het domein kopen...

Ik heb mijn .com domein voor $120/aar met alles erop en eraan bij www.zenithtech.co.uk , dan het NT Gold plan.
Goeie service, ze hebben mij zelfs een keer opgebeld vanuit de UK omdat ze me niet konden bereiken via email...

Mzzl

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Myrdhin> Als je even een meeltje naar ze stuurt, maken ze even een ssh-accountje aan voor je.
Enne, ik weet niet of ze SSH1 of 2 hebben, maar als ze SSH2 gebruiken kun je gewoon secure ftp'en zonder een tunnel te hoeven bouwen... (met SecureFX)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

SecureFX dat mag je toch alleen hebben als je US citizen bent :) ??

Ik ben fan van dingen

• BrammeS
  • Laatst online: 17-08 14:08
okee julie hebben gelijk ik heb inmiddels een e-mail van hen gekreegen dat ik even $70 op moet hoesten.

Ik heb dus een mail teruggestuurd dat ze hun geld krijgen zodra ik de Juiste RC5 key vind en het geld opstrijk........

Alfa TI linux RC5 Team ........rules

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

En heeft iemand ervaring met http://www.namezero.com /
En moet je daar nou wel of niet kosten betalen voor de registratie van het domain.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
Boe! :o

Verwijderd

oplossing is simpel. bij elke gratis provider krijg je wat ruimte. meetsal wel genoeg. vervolgens registreer je als particulier een domein voor 40 piek. voor 25 gulden laat je je domein doosturen naar je grtais ruimte. Je website wordt in een frame getoond, zodat je lekkere domeinnaam in de lokatiebalk blijft.

http://domeinen.nxs.nl

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Hebben jullie het online gedaan. Ik heb een heel zootje papieren moeten invullen en opsturen, en als ik mijn domein check staat ie toch echt op naam van mij en niet op die van freehosting, maar ja heb hem al een tijdje.
Pagina: 1