SjaakieZz are taking oveRrr
maar bij mij zeiden ze dat er veel te veel belangstelling voor was..
en dat het zeker nog 1 (!) maand gaat duren...
nou,ja bij mij hebben ze me temminste terug gemailed
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Mijn tip: registreer je domeinnaam niet bij freehosting als je hem echt niet kwijt wil raken......
je moet echt gewoon heel die papieren zooi
doorlezen en dan hier en daar wat invullen
(of toch niet),maar als je gebruikt maakt van een andere service dan moet je bij het puntje,ja antwoorden en als je vanochtend
geen schone box hebt aan getrokken dan moet antwoord "B" misschien zijn,bla,bla..
volgens mij hebben we hier weer te maken
met het "superweb"-syndroom..
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Het heeft erg lang geduurd, terwijl het domein al lang op mijn naar stond. Ik heb eerst E-mail gestuurd, daarna gebeld, afgescheept, weer gemaild, niets gehoord, en weer gebeld, maar nu me niet laten afschepen, en een beetje boos gedaan. 10 minuten later inloggegevens ontvangen.....
Site draait nu, zelfs zonder de "verplichte" banner boven de pagina.
Herman www.waterkoeling.nl
- NAC Breda -
Verwijderd
Investeer gewoon in je website en laat 'm fatsoenlijk hosten, zo krijg je ook geen ergernis en problemen.
(das degene die ik heb aangevraagd) en der staat wat!!! Comming Soon!!
- NAC Breda -
Advanced sheep-counting strategies
Freehosting.nl is echter helemaal gratis (met een minuscuul bannertje)
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Ik zag trouwens ook dat ze telnet toegang bieden. Waarom geen ssh?? Ik hou er persoonlijk niet zo van als m'n password cleartext over de lijn gaat.... (allen ftp is wel wat lastig he... maar als je ssh hebt kun je ook via scp handig copieren)
Verwijderd
Eenmalig bedrag + domain (internic fees), verder is alles gratis.
Hun site ziet er wel een beetje primitief uit maarja daar gaat het niet om natuurlijk
en >> Myrdhin,
SSH (ENCRYPTED TELNET)Access inclusief!
volgens mij moet da kunnen
Ik heb mijn .com domein voor $120/aar met alles erop en eraan bij www.zenithtech.co.uk , dan het NT Gold plan.
Goeie service, ze hebben mij zelfs een keer opgebeld vanuit de UK omdat ze me niet konden bereiken via email...
Mzzl
Enne, ik weet niet of ze SSH1 of 2 hebben, maar als ze SSH2 gebruiken kun je gewoon secure ftp'en zonder een tunnel te hoeven bouwen... (met SecureFX)
Ik ben fan van dingen
Ik heb dus een mail teruggestuurd dat ze hun geld krijgen zodra ik de Juiste RC5 key vind en het geld opstrijk........
Alfa TI linux RC5 Team ........rules
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
En moet je daar nou wel of niet kosten betalen voor de registratie van het domain.
Verwijderd
http://domeinen.nxs.nl