Laatst ADSL aangevraagd voor Februari 2002! Al van ISDN naar Analoog gegaan speciaal daarvoor. Nu staat er pas in April! Ik vind dit echt te zot voor woorden worden! Kan de KPN dit *** zomaar blijven doen!
Quote uit IDK soundpack van Tribes 2:Op maandag 28 januari 2002 22:28 schreef a_LAN het volgende:
... pas op ik werk voor KPN![]()
....
I fart in your General Direction
Verwijderd
Ik fart mee. Doen jullie er 18 werkdagen over om adsl af te sluiten. Heb ik maar 1 woord voor.
BELACHELIJK!!!!!!!
BELACHELIJK!!!!!!!
Verwijderd
... OK voor jou geen mxstream meerOp maandag 28 januari 2002 22:31 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
Quote uit IDK soundpack van Tribes 2:
I fart in your General Direction
Hmm ik had het aangevraagd en het duurde anderhalve maand voordat ik me pakket binnen kreeg........Ben nu een troste bezitten van ADSL-advanced Pakket van PI
Aap!
Mjah, maar bij jouw zal er wel niets veranderd zijn aan de 'mogelijke' aansluitdatumOp maandag 28 januari 2002 22:46 schreef --boothill-- het volgende:
Hmm ik had het aangevraagd en het duurde anderhalve maand voordat ik me pakket binnen kreeg........Ben nu een troste bezitten van ADSL-advanced Pakket van PI
Ach ja, de kpn heeft zijn zaakjes nog niet helemaal voor elkaar wat aansluiten betreft. (eigenlijk hebben ze adsl te snel ingevoerd, ze waren er nog niet helemaal op voorbereid)
het gaat allemaal wel beter maar het is idd jammer dat het in sommige gevallen heeeeeel lang kan duren
Ik heb het na 3 maanden ook eidelijk gekregen
veel succes aan zij die wachten
het gaat allemaal wel beter maar het is idd jammer dat het in sommige gevallen heeeeeel lang kan duren
Ik heb het na 3 maanden ook eidelijk gekregen
veel succes aan zij die wachten
1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup
Ja, maar nu heb ik al weer analoog, speciaal omdat we toch ADSL kregen! Wordt gek van die KPN
Is wel super-slordig ja. Maarja, KPN is een beetje dom geweest toen ze gingen privatiseren.
Ze zijn er nu achter dat een beetje orde in een bedrijf in de wat moeilijkere tijden toch beter is. Langzaam maar zeker...
Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!
Mogen de KPN medewerkers me vertellen waarom het TECHNISCH mogelijk is om binnen 1 dag (op dezelfde centrale) een ADSL aansluiting te verhuizen (inclusief meting), en de KPN er vrolijk 6 tot 8 weken over doet.....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
I also Fart in your General DirectionOp dinsdag 29 januari 2002 13:03 schreef shakkie het volgende:
Ik voeg mij bij a Lan als mede KPNner
Verwijderd
... no comment, bedrijfsgeheimOp dinsdag 29 januari 2002 13:29 schreef maartena het volgende:
Mogen de KPN medewerkers me vertellen waarom het TECHNISCH mogelijk is om binnen 1 dag (op dezelfde centrale) een ADSL aansluiting te verhuizen (inclusief meting), en de KPN er vrolijk 6 tot 8 weken over doet.....
Verwijderd
Technisch gezien kan alles, maar in de praktijk werkt het nou eenmaal niet zo makkelijk als het voor jullie lijkt.Op dinsdag 29 januari 2002 13:29 schreef maartena het volgende:
We dwalen een beetje af. Geef toe. Je kan het toch niet maken om ADSL een week voor Februari naar April te zetten! En daarvoor hebben we al speciaal overgeschakeld van ISDN naar Analoog. Zoiets doe je toch niet. Ik woon in Kattebroek te Amersfoort. Heel VEEL mensen snakken hier naar een goede breedband verbinding!Op dinsdag 29 januari 2002 19:05 schreef CheS het volgende:
[..]
Technisch gezien kan alles, maar in de praktijk werkt het nou eenmaal niet zo makkelijk als het voor jullie lijkt.
Verwijderd
Waarschijnlijk kunnen ze de apparatuur ed niet op tijd in orde krijgen ( aanpassing in OTFC en gelijk MDF acces aanpassing ). Er moet aardig wat gebouwd worden in de OTFC ( de concurent kan het inderdaad vaak sneller, maar ja 10 auto's maak je wat sneller als 100 ).Op dinsdag 29 januari 2002 19:34 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
We dwalen een beetje af. Geef toe. Je kan het toch niet maken om ADSL een week voor Februari naar April te zetten! En daarvoor hebben we al speciaal overgeschakeld van ISDN naar Analoog. Zoiets doe je toch niet. Ik woon in Kattebroek te Amersfoort. Heel VEEL mensen snakken hier naar een goede breedband verbinding!
Dat het vlak van te voren gebeurd is klote ja .
Ik woon in zielhorst in Amersfoort en ik SNAK er ook naar! met me casema basicOp dinsdag 29 januari 2002 19:34 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
We dwalen een beetje af. Geef toe. Je kan het toch niet maken om ADSL een week voor Februari naar April te zetten! En daarvoor hebben we al speciaal overgeschakeld van ISDN naar Analoog. Zoiets doe je toch niet. Ik woon in Kattebroek te Amersfoort. Heel VEEL mensen snakken hier naar een goede breedband verbinding!
superB
Waar heb je het over? Ik heb een half jaar telang gewacht. 2 maanden is echt niets. Zoek voor de gein eens in de nieuwsgroep xs4all.adsl.
ach joh....dat wachten op je adsl valt wel mee....het echte schelden gaat pas beginnen als je t hebt.....dan merk je dat de bottle-neck niet meer je verbinding is maar die fucking trage servers van sommige sites..........en daar kan je niets aan doen, hoe snel je verbinding ook is...zucht
Leuk. Mag jij me nu vertellen waarom ik hier in Hilversum een (business) BBNed aansluiting binnen 2 werkdagen verhuisd heb gekregen.Op dinsdag 29 januari 2002 19:05 schreef CheS het volgende:
[..]
Technisch gezien kan alles, maar in de praktijk werkt het nou eenmaal niet zo makkelijk als het voor jullie lijkt.
Volgens mij gooit de KPN vreselijk veel geld weg aan slechte organisatie, en de nog steeds aanwezige ambtelijke denkwijzen....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
in kattenbroek ligt glasvezel en de modems die dan in de wijkcentrale moeten komen zijn meer als 2 keer zo duur als de gewone.Op dinsdag 29 januari 2002 19:34 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
Ik woon in Kattebroek te Amersfoort. Heel VEEL mensen snakken hier naar een goede breedband verbinding!
hierom heeft kpn deze nogsteeds niet gereed gemaakt.
1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup
Verwijderd
Hier een verhaal hoe het wel kan.
dd 8-1-2002 aangevraagd (xs4all fast mxstream) dag erna bevestigingsbrief. statussen vlogen vrij rap omhoog en afgelopen dinsdag was mijn status van 4/7 naar 5/7 dus doe het zelf pakket zou opgestuurd worden. de dag erna (woensdag dus) was de ptt al langs geweest om pakket af te leveren.
nu las ik ergens dat binnen 8 dagen de verbinding actief zou worden dus laat het volgende week vrijdag zijn (8-2) dan heb ik er precies een maand op zitten wachten.
het kan dus ook snel geregeld worden.
p.s. het enige nadeel is dat m'n huissie nog niet helemaal klaar is maar dat laat ook niet lang op zich wachten
dd 8-1-2002 aangevraagd (xs4all fast mxstream) dag erna bevestigingsbrief. statussen vlogen vrij rap omhoog en afgelopen dinsdag was mijn status van 4/7 naar 5/7 dus doe het zelf pakket zou opgestuurd worden. de dag erna (woensdag dus) was de ptt al langs geweest om pakket af te leveren.
nu las ik ergens dat binnen 8 dagen de verbinding actief zou worden dus laat het volgende week vrijdag zijn (8-2) dan heb ik er precies een maand op zitten wachten.
het kan dus ook snel geregeld worden.
p.s. het enige nadeel is dat m'n huissie nog niet helemaal klaar is maar dat laat ook niet lang op zich wachten
Verwijderd
Op vrijdag 01 februari 2002 14:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Leuk. Mag jij me nu vertellen waarom ik hier in Hilversum een (business) BBNed aansluiting binnen 2 werkdagen verhuisd heb gekregen.
Als je goed gelezen had, dan stond het antwoord er al.
Vergeleken bij de aanvragen die KPN moet verwerken zijn die van bbned peanuts.....
Volgens mij gooit de KPN vreselijk veel geld weg aan slechte organisatie, en de nog steeds aanwezige ambtelijke denkwijzen....
Jullie denken een beetje te simpel, ook voor de bbned verbinding moet er het nodige in de systemen aangepast worden. Het is niet alleen maar een draadje trekken.
KPN is gewoon zwaar ***
Duurde bij mij mooi anderhalve maand vanaf het moment dat de montuer op de stoep stond en ik eindelijk me isdn aansluiting had.Heb wel eerst 30 keer moeten bellen.
En nu??? krijg ik een rekening van een modem die ik dus niet heb!!!!!!KPN BEDANKT!!!!!!HEB DE GELDPEST NIET!!!!
Duurde bij mij mooi anderhalve maand vanaf het moment dat de montuer op de stoep stond en ik eindelijk me isdn aansluiting had.Heb wel eerst 30 keer moeten bellen.
En nu??? krijg ik een rekening van een modem die ik dus niet heb!!!!!!KPN BEDANKT!!!!!!HEB DE GELDPEST NIET!!!!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Pagina: 1