Toon posts:

soundcard drivers gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een soundcardje (isa) 2e hands gekocht, maar er zitten geen drivers bij.
Als ik hem install krijg ik de MPU 401 compatible drivers met een conflict.
De MMDEVLDR.VXD apparaat programma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden. (code 2.)

Weet iemand een oplossing voor dit probleem of welke goede drivers ik nodig heb en waar die te downloaden zijn?

Verwijderd

Zoek op het kaartje de fabrikand, of kijk welke chip erop zit, als het bijv. een Creative is moet je daar effe zoeken...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:53

Predator

Suffers from split brain

Misschien zou je best eerst eens de chipset & producent van dat kaartje moeten vinden :)
Kijk eens op die kaart of je nix ziet.

edit:

weeral laat, ik ben zo traag :(
* Predator zou beter eens typles gaan volgen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

gebruik 'the search' en zoek naar fcc id. ieder kaartje heeft zo'n id en op die manier kun je de producent terug vinden en evt drivers.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
en waar vind ik die ID?
K heb BTW geen zin om me kast weer los te slopen want ik heb hem net met veel moeite op zijn plaats gekregen en in het donker alle stekkers in de goeie poorten gepropt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb BTW bij winamp de melding.
MMSYSTEM002 er is een apparaatidentificatie gebruikt die buiten het berijk van het systeem valt

Verwijderd

Als je je FCC-ID wil weten moet die kaart er toch echt weer uit hoor.
Je kunt bij het opstarten na je post kijken welke code je kaart aangeeft (fabrikant, type) maar daar heb je dus niks aan en als windows dat ding niet herkent.............trek je conclusie
Pagina: 1