update voor novell instaleren

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

TF

bla bla

Topicstarter
ok ik wil nu dus een update installeren voor novell,

nu heb ik een bestand gedownload via novell.com van ongeveer 80MB

nw4sp9.exe

nu wil ik deze graag op mijn netware 4.11 installeren alleen bij de readme van novell wordt alleen uitgelegd hoe het moet vanaf een cd...en ik heb hem op mijn XP staan..ik heb hem al wel gekopieerd naar sys/public maar dan kan ik hem niet eens terug vinden

kan iemand mij helpen?

ik weet het...ik vraag veel...ik hoop ook binnenkort via baas een cursus te mogen volgen.

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

TF

bla bla

Topicstarter
ok ben er dus onderhand achter gekomen dat ik die file

nw4sp6.exe moet extracten vanuit windows in mijn /sys/system en dan strax waarschijnlijk

load install zal moeten doen ..jaja.. het wordt nog wel eens wat..

ik hoop ook dat ik straks dan mijn vol1 mag benaderen ..want dat mocht nog niet...nwadmin zij dat deze niet gemount was... weer een probleem dus

Verwijderd

Op de server via load install?
Wees blij dat het Sp7 niet is, wat een problemen!!

Verwijderd

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Niet uitpakken en in sys:\system kopieren.
Uitpakken en dan naar een nieuwe directory op de server kopieren (of cd). Daarna load install.nlm (of nwconfig.nlm bij nieuwere netware versie's).

In ieder geval NOOIT rechtstreeks naar sys:\system kopieren omdat je dan al bestanden overschrijft wat pas tijdens de installatie (install.nlm) moet gebeuren.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 08:07 schreef mozeskriebels het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Niet uitpakken en in sys:\system kopieren.
Uitpakken en dan naar een nieuwe directory op de server kopieren (of cd). Daarna load install.nlm (of nwconfig.nlm bij nieuwere netware versie's).

In ieder geval NOOIT rechtstreeks naar sys:\system kopieren omdat je dan al bestanden overschrijft wat pas tijdens de installatie (install.nlm) moet gebeuren.
Gewoon de dir naar de root van sys: kopieren, daarna mbv rconsole of gewoon op de server load install, en install produkt not listed. Verwijzen naar sys:nw4sp9 en tjakka...

Hij maakt zelf een backup van alles wat hij vervangt, dus dat hoef je niet zelf te doen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De antwoorden zijn gegeven, en het staat heel duidelijk in de readme bestanden die bij de SP geleverd worden.
Deze gaat dus dicht.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.