Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[topic=394839]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat je 2 postjes te laat was met het slotjeOp maandag 28 januari 2002 22:19 schreef Buzzman het volgende:
[search=iso mounten]
eerste resultaat: [topic=173487/1/100]
tja.. wat kan ik er nog meer van zeggen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
excuuuuse meOp maandag 28 januari 2002 22:20 schreef Merely het volgende:
[..]
Dat je 2 postjes te laat was met het slotje
Heef ie niks beters te doen ofzo? Ik
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
wil je erover praten?Op maandag 28 januari 2002 22:21 schreef Exirion het volgende:
Ja JezusDie gast begint met echt te irriteren met die kloteslotjes
Heef ie niks beters te doen ofzo? Ikecht op die machtsgeilie modjes
Ja, als ik nu zoek op die woorden krijg ik wel wat. Is er wat aan de hand met mijn vingers? Het blijft raar dat ik dat meteen niet kreeg. Maar bij deze mijn excuses aan Buzzman.Op maandag 28 januari 2002 22:19 schreef Buzzman het volgende:
[search=iso mounten]
Is de search niet altijd even consequent of zo?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Praten?? Wij zijn uitgepraatOp maandag 28 januari 2002 22:21 schreef Buzzman het volgende:
wil je erover praten?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hij is beyond praten.Op maandag 28 januari 2002 22:21 schreef Buzzman het volgende:
[..]
wil je erover praten?
Maakt niet uit hoorOp maandag 28 januari 2002 22:22 schreef c70070540 het volgende:
[..]
Ja, als ik nu zoek op die woorden krijg ik wel wat. Is er wat aan de hand met mijn vingers? Het blijft raar dat ik dat meteen niet kreeg. Maar bij deze mijn excuses aan Buzzman.
ehm.. geen idIs de search niet altijd even consequent of zo?
Ehm....Op maandag 28 januari 2002 22:19 schreef Buzzman het volgende:
[search=iso mounten]
"Beter zoeken"
"Stront uit je ogen halen"
"Verder kijken dan je neus lang is"
"De search gebruiken is niet alleen op 'search' klikken"
zoiets?
[serieus]
Wat me vaker opvalt is dat mensen wel zeggen de search te gebruiken maar niet het antwoord vinden terwijl hun eigen topictitel inrammen in de search vaak al meer dan genoeg topics oplevert.......
[/serieus]
Misschien aan de FAQ toevoegen: "Voordat je een topic opent, verzin een passende topictitel en gebruik die in de search als zoek-termen"
Eerst kotsen en dan komen lebberen he? Smerig ventje... BahOp maandag 28 januari 2002 22:24 schreef Buzzman het volgende:
ik ook op jou
check je mail...Op maandag 28 januari 2002 22:25 schreef Exirion het volgende:
[..]
Eerst kotsen en dan komen lebberen he? Smerig ventje... Bah
|{ brrr }] |
jij ook...Op maandag 28 januari 2002 22:26 schreef Buzzman het volgende:
check je mail...
Mensen moesten eens leren om op "titel en inhoud te gaan zoeken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()