Voor mn TV kaartje met ingebouwde radio ben ik op zoek naar goede, fatsoenlijke software met RDS ondersteuning. Bestaat dit? Of heb je voor RDS een stuk hardware/chip nodig? Het lijkt mij dat de RDS info gewoon al op de kabel aanwezig, maar alleen gedecodeerd hoeft te worden. Dit kan dan natuurlijk makkelijk in software. Ik zoek dus een radioprogramma wat dit kan, en niet een specifieke RDS decoder (die heb ik al gevonden
). Standaard radiosoftware heb ik al heel wat gezien, maar RDS zou wel erg fijn zijn. Mochten er nog andere aanraders zijn, dan hoor ik dat graag! Bedankt.
edit: een fatsoenlijke radio app voor n hauppage wintv radio is eigenlijk al heel wat, als ik t zo es beijk (2 dagen googlen). Iemand n idee wat beter functioneert dan de bijgeleverde software? T beste wat ik tot nu toe heb gezien is Radiator maar die heeft maar 24 voorkeuzezenders
en kan niet opnemen via ACM (hoewel ie claimt van wel)
edit: een fatsoenlijke radio app voor n hauppage wintv radio is eigenlijk al heel wat, als ik t zo es beijk (2 dagen googlen). Iemand n idee wat beter functioneert dan de bijgeleverde software? T beste wat ik tot nu toe heb gezien is Radiator maar die heeft maar 24 voorkeuzezenders
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!