Toon posts:

@home LAN modem sharen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag vond ik dat er op beide computers maar eens internet moest komen. Ik heb hiervoor een pakketje gekregn met een HUB kastje. Ik kan nu met beide computers Internetten.
MAAR niet tegelijk. want zodra ik met de ene Computer op het internet zit. En er iemand anders in dit huis er met de andere computer op wil mij eraf flikkert. Dit is logisch vanwege het wachwoord.

Hier is een progje voor. weet iemand hoe dat progje heet of waar ik het vandaan kan halen?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is ook logisch vanwege het IP adres.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb het gevoel dat dat eigenlijk niet mag, met meerdere PC's op 1 account (tegelijk dan), want dat mag bij Chello hier ook niet. Wat je wel kunt doen, is beide PC's aan elkaar koppelen met een netwerkje, en dan op de ene PC met internet een proxy installeren (MS Proxy indien NT, WinGate indien 95/98)

Ik zou GEEN SyGate gaan gebruiken, omdat die door @Home heel gemakkelijk op te pikken is... vindt je dat geen probleem, dan is dit trouwens wel de makkelijkste manier...

Hope this helps...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Of je draait ishare.. Ik heb precies hetzelfde.. 2 computers en een lan... We kunnen beide tegelijk Utén

Werkt perfect..

AKA Rinkel weblog

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dit is logisch vanwege het wachwoord.
Heb ik niet bij @Home. Beetje vreemd?!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:10
je wachtwoord is alleen voor mail, je hostname CC****-a zorgt ervoor dat je access krijgt.

Verwijderd

Laten die hufters van @home eens opschieten met die functie ik heb hier een switch staan van 450 piek en ik heb er ineens geen fuck meer aan. Ik kreeg laatst een mailtje en daar stond in dat ik niet meer een 2e pc op het i-net mag aansluiten en tevens geen ftp meer mag draaien.
IK ben zwaar gefrustreerd !!!!!!!! :( :( :(

Verwijderd

Dus het is niet mogelijk om via een hub tegelijker tijd te internetten?

Dus met 2 of meer pc's tegelijker tijd gebruik maken van een @home account, ZONDER software....

Verwijderd

* sygate valt niet te detecteren
* internetten via een hub zonder proxy mag wel
* internetten via hub/lan met proxy (gelijktijdig internetten) mag vaak niet

Als je via een hub internet zal de laatste pc die zich aanmeld op het systeem de verbinding krijgen. @home ziet dit niet en denkt dat je met 1 computer alleen in en uitlogt.

Verwijderd

Hier staat een PC waar het binnen komt.
Daar wordt op geinternet. En daar hangt een hubje aan en daaraan weer 2 andere pc's die ook lekker internetten.

Gaat perfect.
Binnenkort komt er een losse server :o :o :o

En dit gaat ook met @home
Pagina: 1