Problemen brander HP 9110i in Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sinds pas heb ik het volgende probleem. Als ik ga branden met Nero 5.5.5.1 en mijn HP 9110i gaat elke MB die ik brand van mijn vrije geheugen af. Een plaatje wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~jan.derooij/GoT/vaag.JPG

Weet iemand of dit aan een instelling ligt of aan iets anders? Ik heb niets veranderd naar mijn weten dus ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Het is nogal lastig om iedere keer op recover Ram te moeten drukken, aangezien ik geen mislukte cd's wil. Enne=> 8 speed = 1200 kb/s= +/- 1 MB/s , dus iedere minuut gaat er 1 MB van me vrije geheugen af :(

• J0YR1D3R
  • Niet online
Niemand die hier iets op weet of die dit ook wel eens gehad heeft?

Verwijderd

als tie klaar is met branden is het geheugen dan weer teruggelopen naar de oude toestand (ook zonder te recover tijdens branden)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 18:53 schreef huppeldepup het volgende:
als tie klaar is met branden is het geheugen dan weer teruggelopen naar de oude toestand (ook zonder te recover tijdens branden)
Ja, als hij helemaal klaar is met branden gaat de hoeveelheid geheugen weer naar de normale toestand. Maar zoals ik al zei, tijdens het branden moet ik wel op recover drukken, aangezien er anders zoveel hd-activiteit komt dat er te weinig data aangeleverd kan worden. (Kheb geen Burnproof :() Het gaat dus puur en alleen om de situatie tijdens het branden.

Verwijderd

heb je al een keer gebrand zonder te recoveren en
heb je je sgeiv weleens gedefragmenteerd misschien kan hij die data wel wat sneller doorvoeren

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 19:03 schreef huppeldepup het volgende:
heb je al een keer gebrand zonder te recoveren ja, een rwtje@4 speed
en

heb je je sgeiv weleens gedefragmenteerd misschien kan hij die data wel wat sneller doorvoeren wat is me sgeiv? Filesystem ofzo?
Ik brand meestal vanaf mijn Maxtor 40,9 gig schijf btw. Zeker snel genoeg voor 8 speed.

Verwijderd

schrijf=>sgeiv spreek=>schijf ;)
moet dan geen probleem geven dan om te branden en waarom dan steeds recoveren want dat vreet ook een hoop cpu gebruik

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 19:16 schreef huppeldepup het volgende:
schrijf=>sgeiv spreek=>schijf ;)
moet dan geen probleem geven dan om te branden en waarom dan steeds recoveren want dat vreet ook een hoop cpu gebruik
Zoals ik al eerder gezegd heb: iedere MB die ik brand gaat van mijn vrije interne geheugen af. Dus op een gegeven moment is dit 0. Dan moet ie geheugen vrij gaan maken door te gaan swappen volgens mij=> veel hd activiteit=> weinig data aanleveren=>mislukte CD. Ik vraag alleen of er een oplossing voor is, aangezien ik al gekloot heb met de grootte van mijn wisselbestand enzo. En ik wil echt geen Easy CD Creator :P

Btw=> als we onduidelijk Nederlands gaan spreken kan ik er ook nog wel wat van

Verwijderd

heb je dan al geprobeerd te branden in win95/98/me of dat ook problemen geeft en staat je dma van je hd en cdr aan

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 29 januari 2002 19:42 schreef huppeldepup het volgende:
heb je dan al geprobeerd te branden in win95/98/me of dat ook problemen geeft en staat je dma van je hd en cdr aan
Ik werk al sinds november met XP, nooit problemen gehad. DMA staat aan voor beide IDE kanalen, indien beschikbaar. Dat is dus geen probleem en XP moet ook geen probleem zijn, omdat ik pas ook Mandrake 8.1 2 CD's zonder probs gebrand heb.
Pagina: 1