Hey ik heb nu een CCFL (Blauw) met de volgende schakeling aangesloten. ik heb dus infeite dmv een aan/uit schakelaartje (zo eentje met zo'n "hendeltje") de plus (geel) vanaf de voeding onderbroken.
Wanneer de CCFL aanstaat en ik zet de pc aan, werkt het perfect. Wil ik hem achter aan of uitschakelen wanneer de pc al aanstaat, dan gaat soms (dus niet elke keer) mijn pc uit (CCFL brandt een fractie van een sec en daarna pats). De ene keer werkt het wel, de andere keer weer niet. Nu moet ik eerst mijn voeding een keer uit en weer aanzetten, en dan doetie het weer. Dit probleem komt zowel bij het uitschakelen als bij het inschakelen van de CCFL voor.
Ik weet bijna zeker dat ik nergens kortsluiting maak.
Weet iemand wat het probleem is?? Of heeft iemand dit probleem ook gehad??
Dit is de schakeling:
Wanneer de CCFL aanstaat en ik zet de pc aan, werkt het perfect. Wil ik hem achter aan of uitschakelen wanneer de pc al aanstaat, dan gaat soms (dus niet elke keer) mijn pc uit (CCFL brandt een fractie van een sec en daarna pats). De ene keer werkt het wel, de andere keer weer niet. Nu moet ik eerst mijn voeding een keer uit en weer aanzetten, en dan doetie het weer. Dit probleem komt zowel bij het uitschakelen als bij het inschakelen van de CCFL voor.
Ik weet bijna zeker dat ik nergens kortsluiting maak.
Weet iemand wat het probleem is?? Of heeft iemand dit probleem ook gehad??
Dit is de schakeling: