Toon posts:

3433 AMD TB 1000 MHz PC's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is op http://www.dpcstats.tk een overzicht van de diverse scores en posities van de 10 DPC projecten te vinden en een totaaltelling van de 'computing power' zoals ook ARS die heeft.

Momenteel is die gelijk aan 3433 AMD 1000 megahertzen. ECO draait naast de bestaande projecten en gebruikt geen cpu cycles. De aantallen die daar genoemd worden zijn niet zozeer de GHzen maar 1 GHz per 188 voet (de dagelijks te behalen score)

Nu nog een overzicht hoe we die 3,4THz het beste kunnen verdelen....

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/Smilies/Sabber3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/Smilies/Xyxthumbs.gif

Ziet er goed uit :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Nog meer coole stats :9~ :9~ :9~

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Ik denk dat de pijltjes de verkeerde kant op staan. In iedere geval in het hoofdoverzicht bij de stats van Ubero. we zijn daat gisteren 1 plaats gestegen naar positie 6.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Goed bezig Droopy !
We want more !
Kun je naast teamoverzichten ook subteam/individuele overzichten maken ?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Hoeveel P4 2,2 GHz zijn dat ?

Ik heb liever Intel's :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 22:17 schreef stappel_ het volgende:
Ik denk dat de pijltjes de verkeerde kant op staan. In iedere geval in het hoofdoverzicht bij de stats van Ubero. we zijn daat gisteren 1 plaats gestegen naar positie 6.
Helemaal gelijk in: de daily pos. en overall pos. pijltjes stonden verkeerd. Is nu aangepast :+

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat ik nog mis is een vergelijking met de andere teams. Hoe staan we t.o.v o.a. Ars, TA, DSL (S@NL). Zo kunnen we ongeveer bepalen wie waar het sterkste is en hoeveel cpu we naar een ander project zouden moeten schuiven om daar daily op 1 te komen.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 23:32 schreef Bloem25 het volgende:
Wat ik nog mis is een vergelijking met de andere teams. Hoe staan we t.o.v o.a. Ars, TA, DSL (S@NL). Zo kunnen we ongeveer bepalen wie waar het sterkste is en hoeveel cpu we naar een ander project zouden moeten schuiven om daar daily op 1 te komen.
Geduld.... komt allemaal nog wel als ik tijd heb.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

SETI plaatsje 55 en 2800+ daily? was dat maar waar! :D
dat laatste was te verklaren doordat je gebruik maakt van de overall stats waar vandaag weer wat punten van joiners van de afgelopen week waren bijgeschreven dacht ik..

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Beter!
wou ik altijd al eens zien zoiets

we zijn alleen wel op veel projecten nu aan het sparen dus geheel zal die dagproductie niet kloppen... seti wat eraf, anderen er wat bij denk ik...

wel stoer zo'n totaalbeeld!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op maandag 28 januari 2002 22:49 schreef [eNeRGy] het volgende:

Omdat het er dan MEER zijn zeker ! :P

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 10:16 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

Omdat het er dan MEER zijn zeker ! :P
ROTFL >:) :P

Verwijderd

Over ECO : De extra voetjes vanwege advertenties bekijken, komen die ook bij DPC totaal terecht? Er staat dat ze niet bij jouw eigen stats komen, en logischerwijs lijkt me dan ook dat ze niet bij DPC komen, maar toch ...
Kun je bv. zien welke mensen wel en wie niet geklikt hebben (ik neem aan voorlopig nog niet), aantal voeten daardoor delen en zien of dit gemiddeld > 188 feet ?

[edit]
Wel mooie stats hoor! Duidelijk te zien is dat ECCp duidelijk de nummer 3 in CPU-power is. Waar haal je de powervergelijk vandaan m.b.t. UDT, want dit blijft nogal controversieel vanwege de sterk wisselende wu's en de optimalisatie voor P4 ?

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Op maandag 28 januari 2002 22:49 schreef [eNeRGy] het volgende:

dat zijn evenveel P4 2,2 GHz ;)

Join TeamBVD!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 11:24 schreef Nemesis het volgende:
Over ECO : De extra voetjes vanwege advertenties bekijken, komen die ook bij DPC totaal terecht? Er staat dat ze niet bij jouw eigen stats komen, en logischerwijs lijkt me dan ook dat ze niet bij DPC komen, maar toch ...
Kun je bv. zien welke mensen wel en wie niet geklikt hebben (ik neem aan voorlopig nog niet), aantal voeten daardoor delen en zien of dit gemiddeld > 188 feet ?

[edit]
Wel mooie stats hoor! Duidelijk te zien is dat ECCp duidelijk de nummer 3 in CPU-power is. Waar haal je de powervergelijk vandaan m.b.t. UDT, want dit blijft nogal controversieel vanwege de sterk wisselende wu's en de optimalisatie voor P4 ?
ECO: Het probleem is dat Ecologyfund alleen de teamgegevens geeft, en dan nog alleen de totaalstand en de geregistreerde gebruikers. Hoeveel mensen daadwerkelijk geflushed hebben weet je niet. Alleen de 188 dagelijkse klikvoeten komen bij de totaalscore, evenals de tell-a-friend punten en de punten bij het aanmelden. Advertentiepunten komen alleen bij de ECOlogyfund totaalscore en niet bij DPC.
Nu is onder 'aantal GHz' bij Eco de dagscore gedeeld door de dagelijks te halen 188 voet vermeld. Een soort van 'active flushers' dus.

UDT: Momenteel zijn de volgende dagopbrengsten per project per AMD 1GHz geregistreerd: RC5: 1094 blocks OGR: 699 gnodes FAH: 3 WU GAH: 50 units SET: 4,5 results recieved UDT: 4 returned results ECC: 100 dist. points UBE: 250 assignments D2O: 33,5 candidates. Deze getallen zijn gemiddelden. Bij Think, Folding en Genome is het inderdaad erg afhankelijk van wat voor molekulen berekend moeten worden. Bij Ubero en D2ol geldt dit zelfs nog sterker. De getallen zullen dus af en toe bijgesteld moeten worden.

Bij Think is het dus extra lastig, daar zou je feitelijk veel CPU power moeten inzetten als de wu's eenvoudig zijn (extra veel punten halen) en minder bij moeilijke wu's.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:19

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op maandag 28 januari 2002 21:43 schreef Droopy- het volgende:
Inmiddels is op http://www.dpcstats.tk een overzicht van de diverse scores en posities van de 10 DPC projecten te vinden en een totaaltelling van de 'computing power' zoals ook ARS die heeft.
Woow, héél lekker Droopy- nice work :9~

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

lekker die statistiekjes :)
en wat te denken als zometeen RC5 is agelopen, in welk project gaan we dan niet op 1 staan??? :P:P:P:P

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-05 17:02
Hmmm, ben een beetje met droopy's getallen aan de slag gegaan, om te kijken wie het grootste team heeft. Een paar teams hebben ook hard aan folding@home 1.0 meegedaan, die stats zou je dan ook nog mee moeten nemen, maar ik heb geen idee hoe lang een amd TB-1000 daarover doet. (WEET IEMAND DAT ONGEVEER?) Ik ben uitgegaan van de overall-totalen, om van daginvloeden geen last te hebben, en heb de totalen vervolgens gedeeld door 365 zodat het om jaren AMD TB-1000 gaat :)

Zeer voorlopig resultaat (niet iedereen doet aan ieder project mee, da's soms nogal onduidelijk):
code:
1
2
3
4
5
1) ARS Technica      5650
2) Dutch Power Cows    5251
3) Team Anandtech        4639
4) Slashdot          3001
5) HardOCP          2707

Verwijderd

FAH: 3 WU
Dus voor Folding 3 wu's (punten) per dag.

Snoopy : Tnx, lijken me vrij zinnige aannames, alleen UDT lijkt me ietsje royaal, ik denk dat een AMD 1 GHz iets minder doet. Het is nu wel een rond getal, en ach, als het alleen als vergelijk tussen teams dient komt het niet zo nauw.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 16:43 schreef Nemesis het volgende:

[..]
alleen UDT lijkt me ietsje royaal, ik denk dat een AMD 1 GHz iets minder doet.
Dat was het een tijdje geleden (4/dag). Als het nu anders is hoor ik graag hoeveel, dan pas ik het aan. Ook voor Folding geldt dat, aangezien ook daar het UD effect optreedt (zie DPCH)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:47 schreef Droopy- het volgende:

[..]

Dat was het een tijdje geleden (4/dag). Als het nu anders is hoor ik graag hoeveel, dan pas ik het aan. Ook voor Folding geldt dat, aangezien ook daar het UD effect optreedt (zie DPCH)
Nee, het is pas sinds redelijk kort (maand of 4?) dat er zulke korte units tussen zitten, helaas regelmatig afgewisseld door de volgende MFH-golf. Blij dat ik daar vanaf ben ;) . Zeker in de beginperiode lag het gemiddelde absoluut niet boven de 1 result/dag.

Verwijderd

Topicstarter
Nu ook een weekoverzicht. Deze is wat minder gevoelig voor de dagelijkse grillen en geeft een beter beeld van de werkelijke computing power van DPC.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 16:47 schreef Droopy- het volgende:

[..]

Hmm voor Folding geldt nog steeds ongeveer 3-4/dag voor een TB1000. Dat is de laatste tijd niet veranderd, het enige dat de DPCH vertekend heeft is het feit dat hij maar over een halve dag gaat :)

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-05 17:02
Op dinsdag 29 januari 2002 16:43 schreef Nemesis het volgende:

[..]

Dus voor Folding 3 wu's (punten) per dag.
Gold dit ook voor de oude folding 1.0? die 3 is volgens mij voor folding 2.0?

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Zeer voorlopig resultaat (niet iedereen doet aan ieder project mee, da's soms nogal onduidelijk):
code:
1
2
3
4
5
1) ARS Technica      5650
2) Dutch Power Cows    5251
3) Team Anandtech        4639
4) Slashdot          3001
5) HardOCP          2707
Ik WIST dat die Aarsen overall beter stonden dan ons :(
Wordt tijd dat we daar veranderingen in brengen !
Pagina: 1