| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Ik denk dat als je met zo'n schroefje naar een willekeurige doe het zelf zaak gaat dat ze daar best een goede en goedkope vervanger voor hebben.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Probleem is dat hun ze juist niet hebben, schroef draad zou vrij specifiek zijn.Op maandag 28 januari 2002 22:11 schreef robbb het volgende:
Neem 1 voorbeeldschroefje mee naar een ijzerwarenzaak, en koop er vervolgens 1000
Ik ben niet als particulier op zoek naar 10 van die schroefjes, maar echt naar grote hoeveel heden (>1000)
Als je er een hele lading wilt hebben, moet je toch ergens anders zijn...
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
de praxis heeft ze volgens mijOp maandag 28 januari 2002 21:30 schreef GeBas het volgende:
hallo,
wie weet waar ik grote hoeveelheden harde schijf schroefjes kan bestellen?
Ik kan er maar geen leverancier voor vinden.
Ik bedoel dus die schroefjes met 6 kantje en kruiskop welke ook bij elke kast/behuizing geleverd worden.
je kan ook langs schroothoop gaan met een schroevendraaier en vragen of je wat schroefjes van de pc's mag af plukken
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
Waarom heb je er in godsnaam trouwens >1000 nodig????
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
maar ff serieus.. Hoeveel moet je er hebben dan?? en waarvoor??
Omdat wij deze op de zaak nodig hebben als wij computers uit wil breiden met extra harde schijven.Op maandag 28 januari 2002 23:32 schreef Sabbath het volgende:
Koop een heleboel kasten en dan heb je ook een heleboel schroefjes
maar ff serieus.. Hoeveel moet je er hebben dan?? en waarvoor??
En het beste is als je je HD'z bevestigd met schroeven die de helft van een normaal schroefje die je in je kast stopt lang zijn, anders schroef je maybe de printplaat kapot.
Doe het altijd uit voorzorg, kan het ook niet zoveel kwaad
Ik kan me niet voorstellen dat het zo specifiek zou zijn; het is veel te duur om speciale schroefdraad te maken alleen maar voor pc'sOp maandag 28 januari 2002 22:56 schreef GeBas het volgende:
[..]
Probleem is dat hun ze juist niet hebben, schroef draad zou vrij specifiek zijn.
Ik ben niet als particulier op zoek naar 10 van die schroefjes, maar echt naar grote hoeveel heden (>1000)
Probeer het anders eens bij de toeleverancier van je locale praxis (moet je ff aan ze vragen) Díe schroefjeshandelaar verkoopt waarschijnlijk ieder soort die je kan verzinnen...
(alhoewel ik niet weet hoe dat in belgië zit
Verwijderd
Nadeel is dat er niet veel van die 6 koppige gevallen bij zitten, terwel je die er het makkelijkste in kunt rammen
Verwijderd
Ehm zitten bij die harde schijven niet gewoon schroefjes ?Op dinsdag 29 januari 2002 20:22 schreef GeBas het volgende:
[..]
Omdat wij deze op de zaak nodig hebben als wij computers uit wil breiden met extra harde schijven.
Zaten er bij mij de 2 keer dat ik een hd kocht er wel bij namelijk.
Of gewoon een retail verpakking vragen?Op dinsdag 29 januari 2002 22:58 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
Ehm zitten bij die harde schijven niet gewoon schroefjes ?
Zaten er bij mij de 2 keer dat ik een hd kocht er wel bij namelijk.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dat komt omdat ze gemaakt zijn op een Amerikaanse standaard, en dus moeilijk in Nederland te verkrijgen zijn.Op dinsdag 29 januari 2002 22:39 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zo specifiek zou zijn; het is veel te duur om speciale schroefdraad te maken
Hetzelfde heb je bij die schroefjes van cd-rom spelers, die zijn weer gemaakt op een Engelse standaard.
Volgens mij moet je schroeven hebben met metrischedraad.
Heb zelf ook dit probleem gehad. Ik heb een handje schroefjes gekregen bij DES Computers in Den Haag na lang zoeken. Het schijnt dat die PC schroeven niet standaard zijn.
[...]
Probleem is dat hun ze juist niet hebben, schroef draad zou vrij specifiek zijn.
- Er bestaan ten eerste 2 verschillende maten (dikte schroefdraad). Er zijn wel meerdere koppen (kruis, kruis/schroef, torx, enz), maar er zijn (meen ik) maar 2 schroefdiktes.
- Het zijn engelse of amerikaanse maten (Afwijkend dus...), de maten zal je echt niet bij een Gamma of Praxis kunnen halen. Als iemand die wel heeft gevonden, dan wil ik het adres weten van die tent.
Conclusie:
Naar mijn idee heb je de grootste kans bij een computer(groot)handel.
Veel Succes
PS: als je ze gevonden heb, kan dit dan even posten waar je ze heb gevonden...
I've visited the Mothership @ Cupertino
wintelco ,cp&u in harderwijk (als je in die buurt op de veluwe woont)
Verwijderd