• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:41
Ik wil via de pda shop een Visor Edge Silver voor 279 € kopen. Ik ben zeer nieuw in PDA land en ik vraag me dus af of dit dan een goed product is. Zo niet vertel me wat ik dan wel moet kopen met wat argumenten erbij, zodat ook mede tweakers er wat aan hebben.

Hier is de PDA te vinden: http://www.pdashop.nl/product/02-0904-00

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 21:09
hoewel ik geen ervaring heb met de visor die jij bedoelt, kan ik wel zeggen dat ik mijn vorige pda, dat was een handspring visor deluxe erg waardeerde, het zat goed in elkaar, en de uitbreidingssloten waren zeer handig

nix te klagen over mijn ex-pda

ik vermoed dat deze de edge ongeveer hetzelfde in elkaar zit, en dat is gewoon goed en degelijk.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
hehe heb net ook een topic over deze pda geopend :) Toevallig

( [topic=394990/1/25] )

• Miki
is er dan echt niemand die zo'n ding heeft?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Persoonlijk zou ik voor een echte Palm gaan, de M500 bijvoorbeeld. Deze is bijna hetzelfde, met een paar andere zaken, zoals een Flashable ROM, dus upgrades mogelijk, PalmOs 4, en een SD slot, wat toch wel handig is, omdat het meer standaar is dan het slot van Visor.

Een Palm is mooier, maar da's natuurlijk een kwestie van smaak.. :P

• Miki
Op dinsdag 29 januari 2002 00:52 schreef Skate2000 het volgende:
Persoonlijk zou ik voor een echte Palm gaan, de M500 bijvoorbeeld. Deze is bijna hetzelfde, met een paar andere zaken, zoals een Flashable ROM, dus upgrades mogelijk, PalmOs 4, en een SD slot, wat toch wel handig is, omdat het meer standaar is dan het slot van Visor.

Een Palm is mooier, maar da's natuurlijk een kwestie van smaak.. :P
Hmmm, okay een echte palm maar 425 € vind ik echt een beetje teveel. Het upgraden hoeft voor mij ook niet zo. Als ie het doet met wat functies ben ik allang blij. Tegen de tijd dat ik meer functies nodig heb koop ik zo'n dure.

• Vrieskist
Ik wil ook niet zoveel uitgeven aan een PDA eigelijk, en upgraden hoeft ook niet van mij.

Maar zitten er grote nadelen aan de visor edge?

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 21:09
Het grootste nadeel is imho dat je m niet kunt updaten

• Vrieskist
Op dinsdag 29 januari 2002 11:03 schreef Miki het volgende:

[..]

Hmmm, okay een echte palm maar 425 € vind ik echt een beetje teveel. Het upgraden hoeft voor mij ook niet zo. Als ie het doet met wat functies ben ik allang blij. Tegen de tijd dat ik meer functies nodig heb koop ik zo'n dure.
Heb je nog zo'n ding gekocht? Of is er iemand anders hier die een visor edge heeft?

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:20

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Ik heb een tijdje terug een Platinum gekocht i.p.v. een Edge. De Edge is wel mooier maar hoe dat stiftje vastzit is niet handig. Technisch gezien waren er verder geen verschillen tussen die dingen, zelfde processor, zelfde geheugen. Alleen was de Edge zo'n 150 piek duurder, en dat vond ik een beetje te veel voor een mooier kastje.
Ik weet niet wat het verschil is tussen de Edge en de Silver Edge.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Vrieskist
Gameboy emulator draait met gemak? of moet je echt gaan oc-en? (overclocken voor de n00bs :))

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Om dit topic even op te halen, zijn er mensen die ondertussen een Visor Edge hebben? Ik ben van plan er 1 te halen (ik ga toevallig binnenkort naar Duitsland, en laat hij nou €179 zijn bij de Media Markt daar >:)) maar komen er snel krassen op de metalen behuizing? En werkt dat beschermklepje goed, want ik hoorde dat je hem niet helemaal eronder kan draaien (ik heb nu een Palm M105 en daar kan dat wel bij namelijk). En hoe zit het met de accu, hoe lang gaat die mee? En laad hij alleen op als je gaat Hotsync'en, of altijd als hij in de cradle staat en je PC staat aan?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• [BoSS]
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Dus niemand op GoT heeft een Visor Edge :'(

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• cosmoOo
  • Laatst online: 23:33

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op donderdag 21 maart 2002 17:14 schreef B_O_S_S het volgende:
Dus niemand op GoT heeft een Visor Edge :'(
kijk gewoon op www.visorcentral.com voor je info

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1