Owke ik weet het, niet echt lekker Nederlands... Maar jah, wie maakt het vakje dan ook zo klein 
Kzal nu dan de vraag maar ff herhalen in goed Nederlands
Op het moment twijvel ik namelijk erg bij het aanschaffen van een joystick... Mmijn keus gaat uit naar de Logitech Wingman familie, alleen wil ik graag ForceFeedback dus vallen er al 2 af.
Nu blijft nog over: WingMan Force 3D (€65) en de WingMan Strike Force 3D (€95)
Ik heb al wat rondgekeken op de site van Logitech, en ik begrijp dat de WingMan Strike Force 3D gewoon echt de grote broer is, en daarom ook wat duurder is.
WingMan Force 3D:
• Force Feedback
• Twist Handle Function
• 8-way Hat Switch
• 7 programeerbare knoppen
• High-Precision Throttle.
WingMan Strike Force 3D
• Force Feedback (alleen dan zwaarder en leuker
)
• Twist Handle Function
• 2 Hat Switches
• 9 Programmeerbare knoppen
Is dit het prijsverschil van min€30 waard?? Wie heeft problemen met één van deze sticks? Werken ze een beetje onder winXP? Enz enz enz. Dus wat vind je van hem
In de search stond geen vergelijking...
Kzal nu dan de vraag maar ff herhalen in goed Nederlands
Op het moment twijvel ik namelijk erg bij het aanschaffen van een joystick... Mmijn keus gaat uit naar de Logitech Wingman familie, alleen wil ik graag ForceFeedback dus vallen er al 2 af.
Nu blijft nog over: WingMan Force 3D (€65) en de WingMan Strike Force 3D (€95)
Ik heb al wat rondgekeken op de site van Logitech, en ik begrijp dat de WingMan Strike Force 3D gewoon echt de grote broer is, en daarom ook wat duurder is.
WingMan Force 3D:
• Force Feedback
• Twist Handle Function
• 8-way Hat Switch
• 7 programeerbare knoppen
WingMan Strike Force 3D
• Force Feedback (alleen dan zwaarder en leuker
• Twist Handle Function
• 2 Hat Switches
• 9 Programmeerbare knoppen
Is dit het prijsverschil van min€30 waard?? Wie heeft problemen met één van deze sticks? Werken ze een beetje onder winXP? Enz enz enz. Dus wat vind je van hem
edit:
De reden dat ik hem wil kopen, is dat ik IL-2 heb gekocht, en daar moet je uiteraard niet met een gamepad aanzitten
De reden dat ik hem wil kopen, is dat ik IL-2 heb gekocht, en daar moet je uiteraard niet met een gamepad aanzitten
In de search stond geen vergelijking...