Proggies draaien tijdens rippen

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Als ik een muziekje van een cd afhaal, voor eigen gebruik ! , kan ik dan tegelijkertijd andere proggies draaien en internetten enzo?

Want als ik die andere proggies draai tijdens het rippen verstoor ik dan niet het processor gebruik en het geheugen gebruik.

Mijn vraag is dan ook:

kan het of liever niet doen.

btw: welke sample rate kan ik het beste instellen om de minste conflikte te krijgen?

ps. zie website voor specs van mijn bak >:) en ik gebruik de proggies cdex 1.4 beta 9 en exact audio copy.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Sample rate voor MP3 : 44.1 kHz
Sample rate voor DiVX : 48 kHz

En als het kan, gewoon even je MP3 encoding program even instellen dat ie alleen Idle CPU Cycles gebruikt (meestal gewoon aangeduid met Idle), dan kun je gewoon verder werken zonder dat je ook maar het minste werkt van het encoden, behalve misschien een klein beetje geheugenverlies (van je computer :o)

Mother, will they like this song?

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 21:22 schreef TheLunatic het volgende:
Sample rate voor MP3 : 44.1 kHz
Sample rate voor DiVX : 48 kHz

En als het kan, gewoon even je MP3 encoding program even instellen dat ie alleen Idle CPU Cycles gebruikt (meestal gewoon aangeduid met Idle), dan kun je gewoon verder werken zonder dat je ook maar het minste werkt van het encoden, behalve misschien een klein beetje geheugenverlies (van je computer :o)
Maar het klopt dus wel dat 'ie een error kan geven?

Ik had nl een cd'tjes met 13 nrs en achter 5 daarvan stond een "X" maar met afluisteren hoorde ik zo gauw nix.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)