Na het installeren van een chello verbinding, liep mijn computer vast toen de monteur de maximale snelheid wou tonen op een chello-site. Internet explorer gaf aan dat er zich een fout bevond op deze pagina, na op ok geklikt te hebben bleek meteen de hele PC vastgelopen te zijn. Ctrl-Alt-Del werkte niet. Na een harde reset bleek zelfs de hele PC niet meer op te willen starten. Het lijkt alsof de PC het BIOS niet kan vinden of zoiets,
Als ik de pc aanzet hoor ik even de HD ratelen (IDE ledje brand dan ook),
MB heeft stroom (led brand), maar ik hoor geen piep van de pc-speaker.
Ik heb tevergeefs geprobeerd het systeem weer nadat ik de netwerk-kaart heb verwijderd.
Vervolgens het bios gereset (stroom eraf gehaald , batterij eruit gehaald en de 2 contactpuntjes kostgesloten), wederom geen resultaat.
Mijn systeem omvat:
-celeron 400
-ASUS P3B-F
-2x 128 Mb SDRAM Infineon
-Maxtor 10.8 Gb 5400 rpm HD
-Afreey CD-rom
-SB live! 1024
-Motorola Surfboard Cable Modem SB4100E-CN
-Netwerkaart (type geen idée; gekregen van chello) chipset RTL8139C
-Win 2K pro
Heeft iemand nog een tip waarmee ik het zelf op kan lossen?
Ik heb tevens een ingevuld schadeformulier gehad, heeft iemand ervaring met de afhandeling hiervan vanuit UPC??
Als ik de pc aanzet hoor ik even de HD ratelen (IDE ledje brand dan ook),
MB heeft stroom (led brand), maar ik hoor geen piep van de pc-speaker.
Ik heb tevergeefs geprobeerd het systeem weer nadat ik de netwerk-kaart heb verwijderd.
Vervolgens het bios gereset (stroom eraf gehaald , batterij eruit gehaald en de 2 contactpuntjes kostgesloten), wederom geen resultaat.
Mijn systeem omvat:
-celeron 400
-ASUS P3B-F
-2x 128 Mb SDRAM Infineon
-Maxtor 10.8 Gb 5400 rpm HD
-Afreey CD-rom
-SB live! 1024
-Motorola Surfboard Cable Modem SB4100E-CN
-Netwerkaart (type geen idée; gekregen van chello) chipset RTL8139C
-Win 2K pro
Heeft iemand nog een tip waarmee ik het zelf op kan lossen?
Ik heb tevens een ingevuld schadeformulier gehad, heeft iemand ervaring met de afhandeling hiervan vanuit UPC??
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.