Toon posts:

prob. met Kolonisten van catan

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dan eindelijk de nederlandse versie.

ben ik lekker an het spelen pleurt ie hem ongeveer na 4 min elke keer terug naar wndows

ik draai XP.

iemand bekend met dit probleem

alvast bedankt.

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

zet compatibiliteits modus aan... op w98 en installeer een goede videodriver.. het prob zit em waarschijnlijk in het dobbelen. (=3d)

Verwijderd

Het bordspel is ook leuk.

Verwijderd

Topicstarter
ja! het dobbelen nou je het zegt!

kijk!

;)

het is btw idd een erg vet spel.
we hadden eerst de boordspellen ook (m'n zus dan) en dat speelden we welles vaak

Verwijderd

Had volgens mij ergens gelezen dat je het geluid van het spel uit moet schakelen om normaal te kunnen spelen.

Verwijderd

Topicstarter
dat zou zuur zijn

Verwijderd

Topicstarter
maar wat is de verder oplossing.. want het is idd alleen met dobbelen.

Verwijderd

Ja ik heb het probleem ook....wat doe ik hier aan???

Compatibiliteitsmodus?????????????????????????

Que??

Ik heb een Geforce 2 MX 400 met een athlon 900 en 3x128 MB geheugen....

Dank alvast

Verwijderd

Heb geloof ik de oplossing:

klik met rechtermuistoets op de snelkoppeling van Catan -> kies Eigenschappen -> Kies compatibiliteit -> zet deze op Win98/WinME

Nu doet ie het!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 15:01 schreef MiniDutch het volgende:

klik met rechtermuistoets op de snelkoppeling van Catan -> kies Eigenschappen -> Kies compatibiliteit -> zet deze op Win98/WinME

Dit is inderdaad de oplossing. Let er wel op dat je hiervoor service pack 2 (meen ik, kan ook SP 1 zijn) voor win 2000 geïnstalleerd moet hebben...

Verwijderd

Topicstarter
jep klopt!

thxn guys!

• MrHighStone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Dat klinkt allemaal leuk, maar met Win2k kan ik enkel kiezen uit Windows95 of WindowsNT sp5. Windows NT5 wil ie niet en met win95 knalt ie er ook uit?
Iemand ook de oplossing voor Windows2000?

Een file op de A12 is nooit grappig...

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Dit had ik vanmiddag ook, toch maar weer eens instaleren. :)

Mijn dank is groot :P

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Ik speel 't op Windows2000 "WindowNoSound" en dan doet ie 't... Maar als iemand weet hoe 't moet mét geluid, ben ik 'm zéér dankbaar!

Het is iemand op me werk gelukt met DirectX7.1 ofzo maar daar heb ik geen zin in! :)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Verwijderd

>>Dit is inderdaad de oplossing. Let er wel op dat je hiervoor service pack 2 (meen ik, kan ook SP 1 zijn) voor win 2000 geïnstalleerd moet hebben...

Ik heb windows 2000 Pro met SP2 en als ik op de rechter muistoets druk is er geen compatibiliteitsmodus |:(

>>>Ik speel 't op Windows2000 "WindowNoSound" en dan doet ie 't... Maar als iemand weet hoe 't moet mét geluid, ben ik 'm zéér dankbaar!

Kan je mij ook vertellen waar die WindowNoSound ingesteld moet worden ?

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-01 13:02

Helemaal geweldig! Ik had het spel er alweer vanaf gegooid door dat irritante gedoe waarover niets in de readme staat. Meteen maar weer even erop zetten.

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Had ik ook gezien, maar dat werkt niet op (mijn versie van) Win 2000

Ik ben er ondertussen wel achter hoe die NoSound werkt, bedankt.

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Voor een Catan versie om online te spelen...ook steden & ridders http://members.lycos.nl/wancatan/

Voor de messenger om anderen te vinden http://www.wannagame.com/download/wannagame.exe

Info over hoe de messenger werkt http://www.wannagame.com/catan/index.shtml

En last bot not least het forum http://www.wannagame.com/forum.html

Verwijderd

Waar kan ik een site vinden waar goede uitgebreide taktieken staan beschreven want ik verlies altijd

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Op maandag 15 juli 2002 06:02 schreef Dol_Fijn het volgende:
Voor een Catan versie om online te spelen...ook steden & ridders http://members.lycos.nl/wancatan/
Je kaapt de woorden voor m'n neus weg. Behalve dat WanCatan nog een beetje buggy is (ik kan nooit bij m'n eerste spelletje als eerste m'n huisje neerzetten bv), is het ook zwaar verslavend :P

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik vond dat dit wel weer een kick kon hebben. Ik heb nu ook de Kolonisten (Denda) en inderdaad óf spelen zonder geluid :( óf zonder dobbelen. Beide niet handig/leuk!

Ik heb Windows 2000 SP3 en heb het ook geprobeerd met de compatible ding van de W2kCD. Maar die zegt dat msvcrt.dll niet goed is ofzo :?

Is er iemand die al iets heeft gevonden om het spel met geluid te spelen én te kunnen dobbelen?!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Je kickt nu een topic van meer dan een jaar oud. Waardoor dit topic eigenlijk ook in het verkeerde deel staat :) Je kan het beter in Spielerij - Problemen & Vragen vragen.
Als je dan ook even Strenger modbeleid in SPV! doorleest dan weet je wat je in je startpost moet zetten ;)

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 12:25
Je haalt me de woorden uit de mond :+.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.