hoe sonera aan te pakken bij nieuw kabelabbo

Pagina: 1
Acties:

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:05
Ik denk erover om kabel bij sonera te nemen. Aangezien mijn vader het telefoonlijntje definitieft doorknipt als de telefoonrekening weer zo hoog wordt, en dat zal die worden...

Nou denk ik dat ik een brief ga schrijven waarin ik iets vraag van dat ze kunnen garanderen dat ik een bepaalde snelheid heb en dat ze geen downtimes langer als een bepaalde tijd hebben.

Mocht het dan toch zo zijn dan heb ik iets om op terug te vallen. (Tenminste als ze antwoorden :( )

goed idee?

Verwijderd

Je kan het proberen, maar realiseer je wel dat kabelboeren er neit wakken van liggen als jij je na zo'n brief niet aanmeld.

Je bent en blijft een van de velen!

Maar No Guts No Glory

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hahaha... Zo'n brief aan Sonera sturen?? :) :)

Dat is echt verspilde moeite... ze kunnen dat namelijk niet garanderen. En ze zullen niet eens de moeite nemen om te reageren. Ze zullen je eerder in je gezicht uitlachen!

Ze reageren namelijk nergens op. Zelfs niet als je je abbo op wil zeggen!!!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Nou, ik heb toch echt een meeltje trug gehad van de support helpdesk van slownera!

NA WEL 3 WEKEN!!! (probleem allang opgelost, maarja...)

Verwijderd

Pfff, die kabelboeren garanderen vanaf het begin standaard al vanalles waar ze niet aan kunnen voldoen.
Je bent inderdaad 1 van de velen en als er ergens iets niet goed gaat, en ze kunnen niet aan de voorwaarden voldoen die jij op dat papiertje hebt gezet liggen ze daar echt niet wakker van.

Ik vrees dat je er weinig aan hebt.

Verwijderd

Je kunt schrijven wat je wil. Maar in het abo (voorwaarden) staat dat de provider de snelheid niet KAN/MOET garanderen voor optimale snelheid. Althans dat stond in het Casema abo van mijn neef.

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Hoi Koen, Wat ben jij naïef man, Wat denk je zelf.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 08:08
Just go with the flow :)

grtzz.
Pagina: 1