Chello Aanmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
nou pen ik pas verhuisd, wou ik weer kabel aan laten leggen, dus ik aanmelden. Bellen ze 6 weken later terug met "ja we moeten toestemming hebben van uw huisbaas" ok gehad, nu kreeg ik een brief, of ik hun wou bellen voor een afspraak, omdat ze mij niet konden bereiken (zomaar ineens), goed ik geirriteerd opbellen " ja meneer dan ga ik uw gegevens noteren en bellen wij uw zo spoedig mogelijk terug" huh? wacht ff? ik moest jullie terug bellen zodat jullie mij weer terug gaan bellen? *#$&@*& whatever, ik zit daarop nu al 2 weken te wachten en zit er zwaar over na te denken om op tel. lijn te gaan zitten bij supernep of zo, want dit met chello kan nog wel een decennia duren.

Nog meer mensen met zulke ervaringen?

(zo das eruit)

Verwijderd

'k was een van de eerste op chelle noetwek van die @@#$ upc..
de wachttijd was toen 2 maanden, men schoonvader heeft 'm nu 2 maanden en had een wachttijd van 1 week..
da duurt allemaal ff, maar is ie der eindelijk. nie luisteren naar de helpdesk enzo, weten vaak nie waar ze t over hebbe..
gebruik de @home uncapper en je gaat als een speer..

• Mior
helpdesk inderdaad, als ik en keer storing heb, moet ik dan soms ook 2 maanden wachten voordat die chello gasten tijd hebben . . . nah ja ! enuh, uncapper? wasda?

Verwijderd

heb gemerkt dat je vaak beter hier kunt vragen als er iets mis is, dan hunnie te bellen..
uncapper is...vind zelf nie dat t ilegaal is, de snelheid van je conn omhoog halen..
alleen upl blijft langzaam (ca 16 kb/s)

• Mior
heb ie een url ?

• muts
  • Laatst online: 07-04-2022
ben ik ook wel benieuwd naar die url hij lult volgens mij ¿¿¿¿

Verwijderd

Heb nergens last van met mijn @home accountje ben binnen een dag nadat ze me belde online gekomen

Verwijderd

Ik had de kabel met een week liggen. Na drie dagen ging het netwerk plat==>

Dag 1
helpdesk: Er is een kabelbreuk, vanmiddag kunt u weer internetten

Dag 2
helpdesk: Kabelbreuk? Nix van bekend. Storing wordt doorgegeven

Dag 3
helpdesk: Kabelbreuk? De oorzaak mag helemaal niet bekend worden gemaakt. Heeft u de naam van degene die u vertelde dat het een kabelbreuk was?

Dag 4
helpdesk: Wij hebben er een melding over gehad. Er staat twee weken voor. Het is geen kabelbreuk.

Dag 5
Meisje van de helpdesk overstuur geholpen.

Dag 6
INTERNET!!!

-----
De wereld is al hard genoeg

• Mior
nou fijn is da, ik hoop dat 't met mijn aansluiting wat beter ga . . . .

Verwijderd

de administratie bij Chello Sukz kok.

Ze hebben daar leerlingen uit groep 1 neergezet denk ik

Verwijderd

Ik krijg toch de indruk dat Chello en @home de betere kabelproviders zijn als je het vergelijkt met Casema en Sonera...

Verwijderd

He shellshock zaeg eens wat die capper shit is wil ikwel ens weten want daar heb ik nog nooit van gehoord.

• Mior
Ja inderdaad, da wilen we allemaal wel natuurlijk, dus :)

en als chello zo goed is, waarom laten ze mij dan 2 maanden wachten ???????

Verwijderd

bedoelde niet dat chello zelf echt slecht is, alleen die helpdesk en vrij regelmatig no internet is beetje irri..
die uncapper is eigenlijk voor home maar werkt bij ook voor chello..
de aansluiting duurde bij mij 2 maanden , bij men schoonpapa 1 week, nu duidelijk??

Verwijderd

weet trouwens de url nie, maar heb em op men hdd staan, wilde em mailen maar mocht niet van mod

• Mior
NBH_PhantoM@yahoo.com

:)

en ja duidelijk . . .

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
:)

• muts