Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Zou het misschien mogelijk zijn om op m`n subwoofer
tulpstekkers aan te sluiten en dan door verbinden
naar m`n versterken, bv via een videouitgang ??
het is maar een idee ...
tulpstekkers aan te sluiten en dan door verbinden
naar m`n versterken, bv via een videouitgang ??
het is maar een idee ...
je creative speakers zitten op een eigen versterkertje, dan ga jij ze over nog een versterker schakelen
ben benieuwd wat er dan met je speakers gebeurd, zal wel ff heel hard gaan. Als jouw schema zou kloppen zou je ook je normale speakers direct op je pc kunnen aansluiten, dat werkt echt niet
nee maar is het daardoor onmogelijk,
of zou het evengoed mogelijk zijn die speakers
aan bv m`n dvd-speler te koppelen ?
of zou het evengoed mogelijk zijn die speakers
aan bv m`n dvd-speler te koppelen ?
Kweenie, maar het lijkt me geen goed plan. Aan je 4point hangen 11 misschien 15 watt speakertjes ... hoe slim is het om dat aan een 100Watt versterker te hangen? 
Maar probeer het maar, en laat het even weten
Maar probeer het maar, en laat het even weten
niet echt aan te raden dus ...
in ieder geval bedankt voor de antwoorden.
in ieder geval bedankt voor de antwoorden.
Hmmm... als die uitgangen van je DVD speler onversterkt zijn (soort line-uitgangen zegmaar) dan zou het misschien wel eens kunnen werken? Ik zou iig het gokje wel wagen...
Verwijderd
als je dvd-speler decoders ingebwoud heeft, en je speakers hun eigen versterking moet het kunnen lijkt me..
Als die DVD speler analoge 5.1 uitgangen heeft dan kan je zo een Creative setje eraan hangen. Het zijn immers dezelfde lijn-uitgangen als op de PC.
Je hebt misschien wel wat andere stekkers (tulp ipv jacks) nodig maar dat is alles.
Je hebt misschien wel wat andere stekkers (tulp ipv jacks) nodig maar dat is alles.
Senile! Senile Oekaki
Je kan die speakers wel aan je receiver hangen, maar dan moet je wel instellen dat je "extremely small" speakers hebt
. Niet te hard zetten iig.
edit: niet goed gelezen, ik zie dat je alleen een DVD speler hebt. Dat kan dan alleen als er een decoder in die DVD speler zit. Je kan dat herkennen aan de analoge 5.1 uitgang. Je moet dan instellen dat je geen center en sub hebt, en alles op large zetten (waarschijnlijk kan je de speakers niet eens op small zetten). Maar goed, dit gaat dus alleen op als je een DVD speler hebt met decoder.
edit: niet goed gelezen, ik zie dat je alleen een DVD speler hebt. Dat kan dan alleen als er een decoder in die DVD speler zit. Je kan dat herkennen aan de analoge 5.1 uitgang. Je moet dan instellen dat je geen center en sub hebt, en alles op large zetten (waarschijnlijk kan je de speakers niet eens op small zetten). Maar goed, dit gaat dus alleen op als je een DVD speler hebt met decoder.
De 4 point speakerset is de creative FPS100, die dus twee uitgangen heeft, t.w. Front en Rear.
M`n dvd-speler is een NAD T531, deze heeft wel een decoder, maar welke uitgangen moet ik dan gebruiken, volgens mij kan het niet gewoon in de rode en witte tulpingangen ...?
M`n dvd-speler is een NAD T531, deze heeft wel een decoder, maar welke uitgangen moet ik dan gebruiken, volgens mij kan het niet gewoon in de rode en witte tulpingangen ...?
De aansluitingen op je speakersetje zijn ingangen, en die op je DVD speler uitgangen
. Maar als die DVD speler een decoder heeft, dan is het toch gewoon heel simpel? Dan sluit je de front outputs op de front inputs op de fps1000 aan, en hetzelfde met de rears. En verder stel je in in de instellingen van de DVD speler dat je geen center hebt en geen sub, zoals in mijn vorige post staat.
Zou het maar gewoon niet doen, als je geen sub hebt al helemaal niet, aangezien alle laag info dan naar je fronts gaat. Vergeet het gewoon voorlopig ff.Op dinsdag 29 januari 2002 22:35 schreef pvdlaan het volgende:
De 4 point speakerset is de creative FPS100, die dus twee uitgangen heeft, t.w. Front en Rear.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Lijkt me niet echt noodzakelijk dat de sub van je fps1000 geluid krijgt via de officele sub-uitgang dus is het makkelijk te realiseren, je moet alleen wel de center missen, of daar los iets op aansluiten.
Om het voor elkaar je krijgen moet je twee van zulke kabeltje maken/kopen
/----cinch male rood
3,5"jack female------
\----cinch male zwart
je prikt de tulpje dan gewoon in je dvdspeler en in de 3,5" jackingang stopt je die stekker van je fps1000, suc6
Om het voor elkaar je krijgen moet je twee van zulke kabeltje maken/kopen
/----cinch male rood
3,5"jack female------
\----cinch male zwart
je prikt de tulpje dan gewoon in je dvdspeler en in de 3,5" jackingang stopt je die stekker van je fps1000, suc6
Het is een 4 point surround, die heeft geen center
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1