Toon posts:

Cs duurt uren om in te loggen, incl porb's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een p350, voodoo 3, sb 16(oid), en 64mbram en heb i-net via een lanverbinding (dus gedeeld).
en als ik op een cs server probeer in te loggen(lan of in-net), duurt het uren(lees: minimaal 5 min!) voor ik gedisconnect wordt, en als ik het dan nog een keer probeer, lukt het wel, maar weer na heeeeeel veel min.
en als de map klaar is, dan wordt ik weer gedisconnect
dus typ ik retry in console, en dan duurt het 2 min, en ben ik er weer in.

hulp

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
meer geheugen zal het denk ik oplossen...

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 21:12
Je moet je Half-Life ff verwijderen (helemaal verwijderen) en op nieuw installeren. Dan doet ie het weer goed.

Geef mij maar een Warsteiner.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18

inXs

known as inXs

Je moet idd meer geheugen erin zetten, dat moet het oplossen.. En je videokaart is er natuurlijk ook niet de ideaalste voor.. En bij jou jou valt het nog wel mee want op me andere pc kan ie niet eens in 1 keer inloggen.. Alleen de 2e keer en later werkt het.

superB

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 28 januari 2002 22:42 schreef deadline het volgende:
Je moet idd meer geheugen erin zetten, dat moet het oplossen.. En je videokaart is er natuurlijk ook niet de ideaalste voor.. En bij jou jou valt het nog wel mee want op me andere pc kan ie niet eens in 1 keer inloggen.. Alleen de 2e keer en later werkt het.
Voodoo3 is prima voor CS. 256mb ram erin en gaan met die banaan :P

• inXs

inXs

known as inXs

Ja maar ik had het over het inloggen :P Niet over het spelen :o en inderdaad 256 mb erin en die banaan zal wel gaan dan *D

superB

• kNarf_
Op maandag 28 januari 2002 22:52 schreef deadline het volgende:
Ja maar ik had het over het inloggen :P Niet over het spelen :o
oh met een Voodoo3 kun je minder goed inloggen dan met een andere videokaart? :P

• inXs

inXs

known as inXs

minder snel :+ eigenwijs pestventje :P

superB

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10-2025

WarPuppy

Electronic Technology

Meer geheugen erin, das de prob :)
En stel je rate anders maar eens wat beter in ?

Download anders een cs-config menu, om je cs te laten finetunen. dat gaat wat makkelijker.

• inXs

inXs

known as inXs

Op maandag 28 januari 2002 23:01 schreef WarPuppy het volgende:
Download anders een cs-config menu, om je cs te laten finetunen. dat gaat wat makkelijker.
:? Was dat dan? Nog nooit van gehoord eigenlijk :) Ik heb wel allerlei menutjes al van scripts enzow.. Maar deze ken ik niet.. Kan je dat gewoon met google vinden ofzow...?

superB

• kNarf_
Op maandag 28 januari 2002 22:58 schreef deadline het volgende:
minder snel :+ eigenwijs pestventje :P
Nah, merk geen enkel verschil eigenlijk met toen ik m'n Voodoo3 nog had en nu met m'n Geforce maarja :+

Voor de topicstarter:
zet de commands cl_allowdownload en cl_allowupload allebei op 0, scheelt weer wat seconden connecten :o
Toch zal je dan nog altijd minstens 2x moeten connecten, dus een geheugen upgrade blijft eigenlijk de enige oplossing

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Klopt. Geheugen.

Godzijdank probeer je tenminste meerdere malen achter elkaar te connecten. Velen krijgen een error en beginnen dan meteen te gillen...

Het komt omdat je 120 seconden hebt om alle benodigde data in te laden. Omdat je maar 64 mb erin hebt (da's niet genoeg...) moet Windows swappen (data in de swapfile op je HD inladen). En omdat je processor niet zo snel is, vertraagt dat enorm, zodat je na 120 seconden nog niet alles hebt geladen, en eruit gegooid wordt.

Bij een tweede keer connecten zit de meeste data nog in de swapfile/geheugen, en lukt het je wel om binnen 120 seconden te connecten.

Vanaf 128 mb draait CS probleemloos (alhoewel, een vriend van me heeft een P3-666 met 128mb en een heel, heel erg slome, gefragmenteerde 5400toeren schijf, hij moet ook 2x connecten).

Kortom: vergroot de snelheid van je systeem, en door veel geheugen erbij te mikken bereik je het meeste resultaat.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ook een virusscanner draaien? Ik had het op een lan zelfs dat ie niet of nauwelijks wilde connecten op de server. Kwam met spontane foutmeldingen zoals: Key in use, Server is full, Other version etc. etc. (En ja ik kon ze allemaal checken want zat zowat naast de server... dus die foutmeldingen waren echt onterecht) Bleek dus te komen door me virus scanner. Toen die eenmaal uit was vloog het als een trein.. Dus als je die hebt draaien uitzetten.. Je hoeft toch niks te scannen tijdens gamen.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 20:40 schreef TheRealFreeMan het volgende:
Ik heb een p350, voodoo 3, sb 16(oid), en
De oplossing: Meer geheugen. Counter Strike vergt een grote hoeveelheid geheugen, en 64Mb is echt niet genoeg. Als je er 128 (of zelfs 256Mb) indoet zul je zien fdat het ineens stukken sneller gaat.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
had ik eerst ook, de helft van de connect-pogingen mislukte... Toen ge-upgrade naar 128 RAM en niks meer aan de hand :).

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00

m0nk

16-09-2003 15.15

rate goed instellen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 10:35 schreef aXe het volgende:
Ook een virusscanner draaien? Ik had het op een lan zelfs dat ie niet of nauwelijks wilde connecten op de server. Kwam met spontane foutmeldingen zoals: Key in use, Server is full, Other version etc. etc. (En ja ik kon ze allemaal checken want zat zowat naast de server... dus die foutmeldingen waren echt onterecht) Bleek dus te komen door me virus scanner. Toen die eenmaal uit was vloog het als een trein.. Dus als je die hebt draaien uitzetten.. Je hoeft toch niks te scannen tijdens gamen.
is dit een foutmelding?? Ik dacht dat de server dan vol zat |:(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Op dinsdag 29 januari 2002 19:46 schreef BlackSun het volgende:

[..]

is dit een foutmelding?? Ik dacht dat de server dan vol zat |:(
Nee, das als je niet via de console connect...

Steam

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 29 januari 2002 19:52 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Nee, das als je niet via de console connect...
En als je dat wel doet, komt het er ook te staan. Zij het niet in een dialoogvenster, maar in de console zelf.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ow ligt dat aan je virusscanner?

dus de error dat ik game cstrike niet had (terwijl ik de server draaide van een directe kopie van mijn eigen CS dir, configs et al :( ) kan wel eens aan mn scannertje liggen...

dat is ongeveer het enige wat ik nog niet geprobeerd had... |:(

[ontopic]Summon RAM, en gebruik eventueel de HI-FPS models (www.clanbase.com heeft ze vast wel)die zijn lekker lelijk en simpel dus die nemen minder ram in. let op: lelijkheidsklasse vier.[/ontopic]
Pagina: 1