Runtime error! Fout opsporen?

Pagina: 1
Acties:

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Bij sommige sites krijg ik een foutmelding in beeld, waarop er zich een runtime error voordoet. Dit scherm geeft je de keuze of je de fout wilt opsporen of wilt annuleren. Als ik voor annuleren kies, wil de site nog wel eens goed laden, maar meestal niet. Bij de fout opsporen start en programmaatje dat een "fout" laat zien. Dit zijn volgens mij geen fouten. Waar kan dit aan liggen. Ik hoop dat iemand me begrijpt, want iets uitleggen is niet mijn sterkste kant.

Gegroet en alvast bedankt

Robin

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Dit gaat dan om javascript lijkt mij, als daar een fout inzit of als je een oude browser hebt kan het zijn dat sommige pagina's er niet goed uitzien. (Omdat ie iets wat fout is niet kan uitvoeren.)
Als je dan op fout opsporen klikt zal ie wel iets van een debugger opstarten, helaas is het vaak erg moeilijk om precies de fout aan te wijzen. (zo'n ding weet namelijk niet wat jij(of die ander in dit geval) wilde programmeren... zo kan het zijn dat ie aangeeft dat en op plek x een fout zit terwijl de eigenlijke fout 20 regels verder op zit.... ook kunnen sommige zeggen er zijn 20 fouten terwijl het met 1 teken extra is opgelost)

Ik ben ook niet goed in uitleggen trouwens ;)

Ik ben fan van dingen

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
In ieder geval bedankt voor je reactie! :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Kijk eens op:

[topic=134757]