het wordt er elke nacht weer afgetrokken dmv een scriptje
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ze zijn er 1 keer allemaal afgetrokken en sindsdien telt hij alle HK-posts die je nu maakt er weer gewoon bij.
Verwijderd
AHA!!! posten om het posten hè?Op maandag 28 januari 2002 20:29 schreef Bulldog het volgende:
Ik ga ff testen hoor.
Niet te onzinnig he, Hier willen ze niet dan je gaat posten om om meer post te krijgenOp maandag 28 januari 2002 20:29 schreef Bulldog het volgende:
Ik ga ff testen hoor.
Heeeje heeeeeej, ik heb ze weer netjes verwijderd hoorOp maandag 28 januari 2002 20:32 schreef Cheatah het volgende:
[..]
AHA!!! posten om het posten hè?![]()
![]()
Btw... het klopt wel.. posts werden er gewoon bij opgeteld... hoe het precies zit weet ik niet.. maar het zou goed kunnen /denk wel dat er elke nacht een script draait wat alles er weer vanaf haalt ofzo.... weet het niet zeker... en er is nu ook geen server-admin online.
Idd, HK posts worden er vanaf het begin alweer gewoon bijgeteld..
Ja klopt, script draait dus niet iedere dag/week/maand 
Zie ook:
[topic=390311/1/25]
Zie ook:
[topic=390311/1/25]
Dit is dus nog maar 1x gebeurd, daarna moesten je nieuwe posts elke nacht weer afgetrokken worden maar dit is dus nog nooit weer gebeurd sindsdien.Op maandag 28 januari 2002 20:29 schreef OiSyN het volgende:
het wordt er elke nacht weer afgetrokken dmv een scriptje
err, 2xOp maandag 28 januari 2002 20:35 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Dit is dus nog maar 1x gebeurd, daarna moesten je nieuwe posts elke nacht weer afgetrokken worden maar dit is dus nog nooit weer gebeurd sindsdien.
en bijna 3x
aangezien het redelijk belastend is voor de server wil ik het niet elke avond/week draaien, maar alleen als ik er zelf bij kan zijn om het af te breken.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
blijkbaar (of remote natuurlijk he!)Op maandag 28 januari 2002 23:47 schreef GaMbiNo het volgende:
En nu zie ik dat mijn posts er alweer afgetrokken zijn.
Dus Kees zit nog in het serverpark?
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
[off-topic]Op maandag 28 januari 2002 23:57 schreef SWINX het volgende:
[..]
blijkbaar (of remote natuurlijk he!)![]()
leuk icoon maar er staat bij IP onbekend.
Maar hoe kan hij dan wel zien dat ik Chello als provider heb?
[/off-topic]
Verwijderd
Wat boeien die HK-post nou? Ik moet het doen met een schamele 5026 posts...Op dinsdag 29 januari 2002 00:48 schreef Gelsmurf het volgende:
mijn HK posts zijn er ook afgetrokken en ik heb er nu nog maar 350 over...
Op dinsdag 29 januari 2002 00:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat boeien die HK-post nou? Ik moet het doen met een schamele 5026 posts...
if(aantalPosts > (getAveregedPosts() +1000)){
Respect++;
}
Respect!
Pagina: 1