Toon posts:

[XP] spontane reboot > door blackice ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt mij nogal op dat firewalls die niet van microsoft zijn , in mijn geval blackice dan, dat die het niet goed doen en vaak voor spontane reboots zorgen (IRQ less or equal) met die build-in firewall heb ik nooit problemen, maar ik vind mijn eigen firewall veel handiger..
Meer mensen met dit soort problemen ?

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Ik heb BalckIce eraf gegooid. XP bleef maar vastlopen en uiteindelijk bleek het dus aan BlackIce te liggen. Tiny Personal Firewall (gratis) is beter en gratis en werkt prima met XP.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 21:58 schreef Heintje het volgende:
Ik heb BalckIce eraf gegooid. XP bleef maar vastlopen en uiteindelijk bleek het dus aan BlackIce te liggen. Tiny Personal Firewall (gratis) is beter en gratis en werkt prima met XP.
Had jij ook de nieuwste versie dan ?
2.5 CAN ?
Ik heb nu weer ff geen last van reboots..
Maar als ik weer gereboot heb kan het weer mislopen..
Blackice gooi ik er liever niet af, is erg betrouwbaar..

• 6sense
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03-2025
Had zelfde probleem hier met black-ice
edit:
versie 2.9 cap
. Ben een keer volgende tip tegengekomen:

Draai je toevallig BlackICE? Da's een oorzaak van vele crashes in XP. Plaats dan dit in je BlackIce.ini (of wijzig die sectie, je vindt de ini file in de BlackIce dir):
[Generic]
adapterICE_ADAPTER=true
startup.sleep=20
restart.whenDeviceChg=disabled

Geen idee wat het inhoud, maar ben wel mijn "blue screens" kwijt.

System 1: [P3800][AsusCUSL2][384 SDRAM][20 GB WD][AsusV6800 DeLuxe][DVD Toshiba][PLextor 101232A][SbLive!1024][IIyama 17"] System 2:[P2-350][Asus P2b][128 SDRAm][6 GB HD][Matrox G200][3dfx Voodoo2][CDROM36X][SB sound][15" scherm]