Toon posts:

[P&W] Het opzoeken van stoute usertjes

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=394710/1/25]

Mensen...
HIER wordt ik nu helemaal niet goed van.
HIER moet ik spontaan een hoopje van.

Toch nie normaal dit? Waarom moet zoiets op slot? Heeft dit zin? Waarom gaat dit op slot? Script Request??? doe toch aub even normaal.. tis toch te zot voor woorden.. ik stel gewoon een normale vraag, wordt het in zo'n richting gestuurd dat ie op slot gaat.

zielig dit.

beetje jammer

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

klagen over mij mag in LA
SU -> LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

ben je geinteresseerd in het programeren of in het portscannen?

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
oke dus het was geen scriptrequest?
naja wat wil je dan weten?
je weet nu dat het kan toch ?? meer vroeg je dan niet

Verwijderd

Topicstarter
En toch moet ik een hoopje... laat allemaal maar zitten.. 'k Vind het gewoon 'n beetje jammer dit..

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Antwoord op je vraag is toch gegeven? Ja.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Ok het heet dus DEVSCHUUR
de DEV van developpen als in zelf maken :)
jij vraagt OF het kan
ik zeg ja dan is het aan jou om uit te zoeken HOE. Ik geef zelfs in mijn sluitmsg aan waar je moet kijken.

Wat wil je nou nog meer van me? Dat ik het ff voor maak?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ga ergens anders lopen flamen ofzo :Z

Nu ook met Flickr account

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik weet niet of je het door hebt, maar dat soort reacties krijg je alleen als je vraagstelling echt niet goed is.

Je vraagt of het mogelijk is of je kan pingen met php...

Tsja, dat kan... Wat moet je daar nou op antwoorden?
Gelijk uit gaan leggen hoe? Zo ingewikkeld is dat ook weer niet dat dat gelijk 3 pagina's uitleg behoeft... Met een beetje denken moet dat lukken.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En nu heb je toch echt pech gehad, met dat soort uitspraken bevorder je de behulpzaamheid absoluut niet.

Voor dat soort uitspraken geven we dan ook zogenaamde Officiele waarschuwingen, waarvan je zometeen ook een bevestigings mail in je mailbox zult ontvangen.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat jij wilt is een IP adres pingen, daarvoor kun je het ping-commaando uit je OS gebruiken (als je zoiets gaat maken moet je daar wel bekend mee zijn lijkt me). Jou vraag is hoe je dat oproept, simpel door een direct commando op je OS uit te voeren via exec(), zie: www.php.net/exec . Vang de output op en verwerk die daarna, en bouw er als laatste een loopje omheen om alle IP-adressen langs te gaan.

[search=php commando] > eerste thread/resultaat > 12e reactie > staat dikgedrukt
[search=php exec] > meer over gebruik en problemen met exec()-functie in PHP

En, maarja je moet er maar opkomen hé ;) je had zelfs kunnen zoeken op de unieke combinatie php + ping:
[search=php ping]

Maar dat laatste is over het algemeen vrij lastig, voor de meeste mensen die er net mee bezig zijn is dat niet te doen.

Even serieus: leer eens zoeken, [search=php ping] heb je niet eens geprobeerd, wat kom je hier dan doen? We zijn geen 112 voor kant-en-klare PHP-oplossingen. Als je nog niet eens zoekt op 'php ping' voor je een vraag gaat stellen kan ik je beter aanraden om een accountje bij ComputerTotaal te registreren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.