Toon posts:

need for speed 5/xp prob

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb need for speed 5 weer herontdekt en ben dat dan ook fanatiek aan het spelen. is wel gaaf de evaluation mode. maare het is best wel vaak zo dat de pc midden in een race(dus nooit in het menu) vastloopt. Syptomen:

1. geluid zit in een loop, dwz een fragment van 2 sec wordt constant herhaald.
2. het scherm zit vast
3. na punt 1 en 2 een 10 sec tegelijk te hebben gedaan wordt ik in windows xp terug gekwakt.

SNIK! weg geld, en behaalde positie.

Ik draai directx 8.1 en detonator 27.10 op een (jaja!) Geforce1 sdr die niet is overgeclocked.verder heb ik een 1 ghz athlon met 256 ddr. iemand enig idee waarom het spel hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

[topic=28632/1/25]
[topic=280041/1/25]

Misschien dat je hier iets mee kunt ?

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm wat in die topics staat heb ik al gedaan. en terug gaan naar detonator 5.3 is ook niet echt een optie... Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 12:50

FastBunny

Give it the Works !

wis gewoon gimme.dll uit je nfs map op je harddisk :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 28 januari 2002 20:46 schreef FastBunny het volgende:
wis gewoon gimme.dll uit je nfs map op je harddisk :)
Dat is de oplossing voor als je alleen het introscherm ziet en niet verder komt. Maar misschien dat het ook voor dit probleem werkt! Proberen kan geen kwaad.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Probeer anders een alle grafische en audio settings op het absolute minimum te zetten. Als dat werkt, zet je alles 1 voor 1 langzaam weer aan.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan, en het vreemde is nu dat ik artifacts (tenminste zo noem je toch die wazige vage vlakken en kleuren die niet in het scherm thuis horen) in mijn beeld krijg. Misschien toch maar eens tijd om mijn gf1 in te ruilen voor een mooie leadtek gf3 ti200. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op maandag 28 januari 2002 23:59 schreef XPlosion het volgende:
heb ik gedaan, en het vreemde is nu dat ik artifacts (tenminste zo noem je toch die wazige vage vlakken en kleuren die niet in het scherm thuis horen) in mijn beeld krijg. Misschien toch maar eens tijd om mijn gf1 in te ruilen voor een mooie leadtek gf3 ti200. *D
Okay, maar loopt hij nou nog vast of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er totaal niet meer uit, en ik kan me ook niet met mijn porsche 911 turbo concentreren op de volgende bocht want die zie je gewoon pas op het laatste moment. Maare hij hangt niet. Op het moment dat ik view distance 1 tikje hoger zet dan hangt ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Heb je ook problemen in andere spellen?
Zo te zien is het een probleem met je videokaart...
Kan je weinig anders aanraden dan andere drivers proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb al gechecked met ut en quake3 en allebei lopen ze een beetje vaag te doen, terwijl ik er eerst helemaal geen last van had. Heb ooit de TV out van mijn geforce opgepoft, en het kan zijn dat ie daar iets aan over gehouden heeft. Kan ik eindelijk een nieuw kaartje kopen zonder dat "dat is helemaal niet nodig" gevoel er aan over te houden. THANX! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
YEAH !!!!
eindelijk
de dll verwijdert en ik kan EINDELIJK weer porsche unleashed spelen
wou w2000 niet om een spel wegdoen ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46
Zucht... gewoon je swapfile vastzetten op 256 MB, dan hoef je gimme.dll niet te verwijderen en kun je gewoon multiplayer blijven doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:52
Op vrijdag 03 mei 2002 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
Zucht... gewoon je swapfile vastzetten op 256 MB, dan hoef je gimme.dll niet te verwijderen en kun je gewoon multiplayer blijven doen...
:Y)
simpel als het is, en oh zo gemakkelijk te vinden met de search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
ik kan nog wel multiplayer doen.
daar ging het juist om.
en de swapfile op 256mb.... is dat niet beetje weinig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Dan doe je 512. Of 1024. Of 666 of 599 of whatever suits you best. Big deal. Als het maar hetzelfde is bij max en min, zodat het 'locked' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Ghmm.. wilde gisteren ook gaan spelen weer, na de intro knalt hij gewoon lekker terug naar Windows :( Heb echt alles geprobeerd:

• Windows Compatibiliteits Upgrade
• Gimme.dll weg
• Swapfile vastzetten

Waaaaarom werkt het nou bij mij niet? :(
(dit is met Win2000)

[Edit]: Hij doet inmiddels.. stomme rips O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 13:43

Reley

Zoom Zoom

Op vrijdag 03 mei 2002 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
:? zonder die gimme.dll speel ik vrolijk online hoor, dus wat je daar mee bedoelt kan ik niet helemaal volgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 16:41 schreef Reley het volgende:

[..]

:? zonder die gimme.dll speel ik vrolijk online hoor, dus wat je daar mee bedoelt kan ik niet helemaal volgen....
"hoeft" als in niet noodzakelijk maar mag wel...
Pagina: 1