Toon posts:

Realplayer -> mp3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook mogelijk om realplayerbestanden te converteren naar mp3?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat dat niet zomaar gaat. Je zou ze natuurlijk gewoon af kunnen spelen, en tegelijkertijd opnemen met een of ander programma.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
kwaliteit blijft even slecht.. zoek gewoon de mp3??

• El_Thorbo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10-2025
Uhhh mja porbeer eens te zoeken naar iets als real2mp3 ofzo?

:P

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Streamripper kan het direct (zowel naar wav als een zelf te kiezen mp3 coder). Je kan ook tinra gebruiken en dan van de resulterende avi (in dit geval eentje met geluid en zonder beeld) het gelkuid strippen en encoden met virtualdub.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58
Op maandag 28 januari 2002 22:35 schreef s3mt3x het volgende:
Streamripper kan het direct (zowel naar wav als een zelf te kiezen mp3 coder). Je kan ook tinra gebruiken en dan van de resulterende avi (in dit geval eentje met geluid en zonder beeld) het gelkuid strippen en encoden met virtualdub.
Volgens de faq van streamripper werk deze alleen met streaming mp3, en niet met realadio. Tinra ken ik niet.

Ik heb het zelf ooit een realaudio-stream gecaptured met TotalRecorder. Deze zet het volgens mij ook direct om naar mp3 als je wilt.

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Dat moet natuurlijk streambox ripper zijn, sorry. Streamripper wordt inderdaad gebruikt om streaming mp3's op te slaan en converteert dus niets.
Totalrecorder kan t uiteraard ook, maar is wat omslachtiger in het gebruik dan streambox ripper.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1