Is het met PHP mogelijk om een range van ipadressen te pingen om er zo achter te komen welke computers online of offline zijn?
jij niet D2k wel. waarom probeer je het niet ? dan merk je het vanzelf of het kan of nietOp maandag 28 januari 2002 20:04 schreef samba het volgende:
ikke bijdehand zijn??
ik geef antwoord op je vraagOp maandag 28 januari 2002 20:08 schreef samba het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon een normale reactie geplaatst?
Wat heb ik aan deze onzin?
daar kan ik omheen lullen maar dat helpt ook niet
en als je het antwoord heb dat het kan kan je gaan uitzoeken hoe je het kan gaan doen
een beter,sneller en correcter antwoord is er niet imho
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
jij vroeg ofdat het kon toch?Op maandag 28 januari 2002 20:08 schreef samba het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon een normale reactie geplaatst?
Wat heb ik aan deze onzin?
hij zegt ja... en tada! het antwoord is daar
suc6 d'rmee
Gheghe.. poppetjes... MAAR: wel humor dit.

oke m`n tweede vraag:
Met welke functie is zoiets te realiseren? Ik ben wel bereid om d'r zelf achter te komen.. maar ik moet natuurlijk wel weten met wat voor functie die kan? Een php-boek is in bestelling... en php.net geeft (volgens mij) niets over ping.
oke m`n tweede vraag:
Met welke functie is zoiets te realiseren? Ik ben wel bereid om d'r zelf achter te komen.. maar ik moet natuurlijk wel weten met wat voor functie die kan? Een php-boek is in bestelling... en php.net geeft (volgens mij) niets over ping.
en dat maak het een script request
bekijk de php manual maar eens
exec() ed
bekijk de php manual maar eens
exec() ed
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()