• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 00:48
Dat reclamebanners toch nog ergens goed voor zijn dat blijkt maar weer, want toen ik de banner van de Tutch GSM Logo's zag, interesseerde ik me wel voor zo'n logo van ASUS, NVIDIA of AMD.

Ik kom echter bedrogen uit wanneer ik zo'n logo wil downloaden naar m'n telefoon. De sprekende computer (wat een wonder heh) die zegt het volgende:
U heeft geen toegang tot dit nummer of deze dienst, de verbinding wordt nu verbroken
Wie o wie kan mij tips geven om toch aan die logo's te komen ? Of wie weet WAAROM ik geen gebruik kan maken van deze dienst ?

Ik ben in het bezit van een Nokia5510 en een Telfort Clarity abonnement.

De Logo's zijn te vinden op http://shop.tweakers.net/logos

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

screenshot en met fotosoep het logo eruit vissen :P datakabel en dan werken ze ook nog op mijn Siemens m35i.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:11
Ik heb Dutchtone, drie keer gebeld, drie keer het logo ontvangen, maar hij komt niet op de voorkant van mijn mobile te staan (Nokia 3210)..??? Kost me gvd 3,50 Euro. Waarom doet hij het niet???

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op dinsdag 29 januari 2002 13:00 schreef Aristos het volgende:
Ik heb Dutchtone, drie keer gebeld, drie keer het logo ontvangen, maar hij komt niet op de voorkant van mijn mobile te staan (Nokia 3210)..??? Kost me gvd 3,50 Euro. Waarom doet hij het niet???
Verkeerde provider naam opgegeven?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia