hoe wou je een DVD op je HD zetten zonder DVD speler?? hij moet toch ergens vandaan komen??
Of bedoel je een geconverteerde DVD naar (s)vcd/divx?? die kan je met een DVD of Divx player afspelen..
Of bedoel je een geconverteerde DVD naar (s)vcd/divx?? die kan je met een DVD of Divx player afspelen..
JE kan hem rippen, maar niet zonder DVD speler
Hoe wou je een DVD op je HD zetten, zonder DVD speler? 
een cd-speler kan niks met een dvd schijf, onleesbaar
een dvd film is tussen de 4 en 8 GigaByte
als ie op je HD staat kan je em gewoon afspelen in mediaplayer 7.0 over hoger of andere dvd player (powerdvd)
(er waren mensen me voor...
)
een cd-speler kan niks met een dvd schijf, onleesbaar
een dvd film is tussen de 4 en 8 GigaByte
als ie op je HD staat kan je em gewoon afspelen in mediaplayer 7.0 over hoger of andere dvd player (powerdvd)
(er waren mensen me voor...
Naja zeg. Ik kan even een speler lenen van iemand.....
edit:
Tussen de 4 en de 8 Gb zeg je? Oei, das veel....
Tussen de 4 en de 8 Gb zeg je? Oei, das veel....
Moet je hem gewoon "ff" naar divx rippen..
Dan moet je heb rippen. Er dus een mooie avi (DivX) van makenOp maandag 28 januari 2002 19:42 schreef jerr het volgende:
Een aantal GB's, afhankelijk van de duur dus.Op maandag 28 januari 2002 19:42 schreef jerr het volgende:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Voor 75 euro heb je een nieuwe, 16x 48xNaja zeg. Ik kan even een speler lenen van iemand.....
is niks meer tegenwoordig
edit:
het rippen van een dvd duurt ongeveer 10-15 uur, afhankelijk van je proc. (bij mij 12 uur voor 150 min, zie sig)
het rippen van een dvd duurt ongeveer 10-15 uur, afhankelijk van je proc. (bij mij 12 uur voor 150 min, zie sig)
Maar gaat er dan niet veel kwaliteit verloren?Op maandag 28 januari 2002 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan moet je heb rippen. Er dus een mooie avi (DivX) van maken
Of valt dat wel mee?
eehhhh, als je hem naar een 2 cd versie ript dan heb je nauwelijks kwaliteit verlies.. Alleen het geluid is geen surround meer..Op maandag 28 januari 2002 19:46 schreef jerr het volgende:
[..]
Maar gaat er dan niet veel kwaliteit verloren?
Of valt dat wel mee?
Verwijderd
Ik zou ook gewoon een neiuwe DVD speler aanschaffen,
ze kosten beina niets meer!!
en dan kun je DVD kwaliteit kijken,
en je verliest dus geeen kwaliteit, DIVX verlies je wel kwaliteit in, maar das zoveel als je zelf wilt (kun je instellen met rippen)
en je verliest dus geeen kwaliteit, DIVX verlies je wel kwaliteit in, maar das zoveel als je zelf wilt (kun je instellen met rippen)
Ik heb gezocht voor een ripper en ik vond iets op een franse site.Op maandag 28 januari 2002 19:47 schreef CrashOne het volgende:
[..]
eehhhh, als je hem naar een 2 cd versie ript dan heb je nauwelijks kwaliteit verlies.. Alleen het geluid is geen surround meer..
Het heet DVD2Mpegsqueezer.
Dat lijkt mij wel de goede hmm?
voor de mierenneukers, je ziet wel degelijk verschil, het het geluid is mp3 kwaliteit(bij mijn stereo hoor je dat wel degelijk, aangezien mp3 moeilijk berekend kan worden naar surround (idd), en het beeld is ongeveer zo mooi als een video op een redelijk ouwe tveehhhh, als je hem naar een 2 cd versie ript dan heb je nauwelijks kwaliteit verlies.. Alleen het geluid is geen surround meer..
Ja maar ik kijk nauwelijks films op de pc.Op maandag 28 januari 2002 19:51 schreef Hawks het volgende:
Ik zou ook gewoon een neiuwe DVD speler aanschaffen,
(Liever good old telly)
Dit filmpje wilde ik wel even op de PC hebben.
dit is een nederlandse site met manual, soms werkt het, soms werkt het nietOp maandag 28 januari 2002 19:51 schreef jerr het volgende:
Ik heb gezocht voor een ripper en ik vond iets op een franse site.
Het heet DVD2Mpegsqueezer.
Dat lijkt mij wel de goede hmm?
http://home.wanadoo.nl/gamecopyfreak/index2.html
Dat is dus ku*. Moet ik toch maar een partitie opofferen (of 2).Op maandag 28 januari 2002 19:52 schreef floduR het volgende:
[..]
voor de mierenneukers, je ziet wel degelijk verschil, het het geluid is mp3 kwaliteit(bij mijn stereo hoor je dat wel degelijk, aangezien mp3 moeilijk berekend kan worden naar surround (idd), en het beeld is ongeveer zo mooi als een video op een redelijk ouwe tv
Ik kijk hier wel een divxjes op tv en de kwaliteit kan erg goed zijn...
Zelfs zo goed dat je geen kwaliteits verschil ziet tussen orgineel en divx..
check dit:
http://home.cable4u.nl/~tamae-s/tweakers/test.avi
En dit is nog van een 1 cd rip...
Oja, natuurlijk niet op erg hoge resolutie gaan kijken, want dat is je tv ook niet...
check dit:
Oja, natuurlijk niet op erg hoge resolutie gaan kijken, want dat is je tv ook niet...
8kb... ga zo kijke..Op maandag 28 januari 2002 20:34 schreef CrashOne het volgende:
En das toch wel een goeie kwaliteit??
Verwijderd
Ehm, dan doe jij toch iets verkeerd!Op maandag 28 januari 2002 19:45 schreef floduR het volgende:
[..]
Voor 75 euro heb je een nieuwe, 16x 48x
is niks meer tegenwoordig
edit:
Ik doe er 7 uur over! Check m'n sig
rip in 15 minuten
Flask 7 uur
klaar
Nou dat ziet er netjes uit mag ik wel zeggen... Waarmee en hoe heb je dit geript?Op maandag 28 januari 2002 20:17 schreef CrashOne het volgende:
Ik kijk hier wel een divxjes op tv en de kwaliteit kan erg goed zijn...
check dit:
Maar waarom is het geluid nou toch klote. Geluid neemt toch veel minder ruimte in dan video
Ik heb wel een prehistorische soundcard.
Denk niet dat een link naar een warez site hier is toegestaanOp maandag 28 januari 2002 19:56 schreef floduR het volgende:
[..]
dit is een nederlandse site met manual, soms werkt het, soms werkt het niet
http://home.wanadoo.nl/gamecopyfreak/index2.html
12 uur voor 150 minuten op een Athlon @ 1500 Mhz? Doe jij ff iets foutOp maandag 28 januari 2002 19:45 schreef floduR het volgende:het rippen van een dvd duurt ongeveer 10-15 uur, afhankelijk van je proc. (bij mij 12 uur voor 150 min, zie sig)
[/edit]
Pearl Harbor, 172 minuten.
Rippen: 7 Gb met ongeveer 6 Mb/s, 20-25 minuten
Mpeg2Avi: 640x272, 1-pass QB @ 97%, 5 uur en 15 minuten
Vob2Audio: VBR Mp3 80-160 kbit/s, 45 minuten
6 en een half uur dus, op een Intel Celeron-T 1200 @ 1440 Mhz.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Ik denk dat jij wat beter moet kijken naar de daadwerkelijke inhoud v/d site.Op maandag 28 januari 2002 21:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk niet dat een link naar een warez site hier is toegestaanMaar ik zal mn mond houden
Tevens word verwezen naar de handleiding die daar staat, maar dat is ook maar mijn mening (En géén discussie waard)
Tja best aardig maar als jij dit DVD kwaliteit noemt dan doe je toch iets verkeerd... Ofwel je hebt een prehistorische TV of je hebt 1 of andere brakke DVD speler. Ik geef toe dat de kwaliteit van een aantal divx filmpjes best aardig is maar kom op zeg echt geen DVD kwaliteit hoor.. Let op dit alles is slechts IMHO.Op maandag 28 januari 2002 20:34 schreef CrashOne het volgende:
En das toch wel een goeie kwaliteit??
hey, w8 ff, je kunt DVD's lezen in een gewone CD-ROM speler, met een instelling ergens (zal opzoeken waar, ga nu naar bed, moeeeeee...) kun je een normale cd speler ook dvd'tjes laten slikken...
ik favo deze wel ff, I Will Be Back
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
DVD's in een gemone cdrom-speler?
HAHAHA
kan gewoon niet
de lijnen van een DVD liggen veel dichter bij elkaar, de laser van een cd-rom is gewoon te dik, dit is een hardwarematige beperking van het toestel!
HAHAHA
kan gewoon niet
de lijnen van een DVD liggen veel dichter bij elkaar, de laser van een cd-rom is gewoon te dik, dit is een hardwarematige beperking van het toestel!
Uhm.. Post dan niks ofzo..Op maandag 28 januari 2002 21:10 schreef RolfLobker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wat beter moet kijken naar de daadwerkelijke inhoud v/d site.
Tevens word verwezen naar de handleiding die daar staat, maar dat is ook maar mijn mening (En géén discussie waard)
Kleine downloads toegevoegd...
Gepost door G@M3FR3@K - op 22 januari 2002
Twee kleine cracks: eentje voor de nieuwste CDRWin v4.0A en eentje voor Padus DiscJuggler v3.50.830... Enjoy!
Download CDRWin v4.0A Crack | Download DiscJuggler v3.50.830 Crack
Oh wacht, dat zijn legale cracks natuurlijkNieuwe CDRWin versies...
Gepost door G@M3FR3@K - op 27 januari 2002
Twee updates van CDRWin: 3.8G en 4.0A (27-01-'02). De nieuwste crack voor versie 4.0A kun je ook meteen downloaden...
En ook al verwijst ie naar de handleiding, dat maakt helemaal niks uit..
Die instelling ken ik wel:Op maandag 28 januari 2002 21:25 schreef Scatman_II het volgende:
hey, w8 ff, je kunt DVD's lezen in een gewone CD-ROM speler, met een instelling ergens (zal opzoeken waar, ga nu naar bed, moeeeeee...) kun je een normale cd speler ook dvd'tjes laten slikken...
[Deze_computer\randapparatuur\drives]
cdrom->dvdplayer = 01
Verwijderd
Ik kan mij vergissen maar zijn Cracks niet legaal zolang ze niet gebruikt worden?[b]Op maandag 28 januari 2002 21:37 schreef devv05
Oh wacht, dat zijn legale cracks natuurlijk
En ook al verwijst ie naar de handleiding, dat maakt helemaal niks uit..
Een crack is gewoon een stukje software wat een bestandje kan veranderen.
Kijk eens naar alle bekende CrackSites die al jaren bestaan.
Ik ben dus een n00b op dit gebied,
maar ik begrijp dat voor het eigenlijke omzetten van dvd naar divx de dvd
eerst op de hd gezet word.
Dus dan moet ik zowizo 4-8 Gb schijfruimte vrijmaken..damn!
Maar hier wordt volgens mij de divx direct van af de dvd speler gemaakt (echt waar).
Hier wordt geen smartripper iod gebruikt maar meteen gecomprimeerd.
Is de 2de manier dan slechter?
[edit typo]
maar ik begrijp dat voor het eigenlijke omzetten van dvd naar divx de dvd
eerst op de hd gezet word.
Dus dan moet ik zowizo 4-8 Gb schijfruimte vrijmaken..damn!
Maar hier wordt volgens mij de divx direct van af de dvd speler gemaakt (echt waar).
Hier wordt geen smartripper iod gebruikt maar meteen gecomprimeerd.
Is de 2de manier dan slechter?
[edit typo]
en weg gaat dit topic uit m'n favo's :D:D moet eerst een DVD player kopuh...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Pagina: 1