Toon posts:

[XP] QoS nogmaals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn verbinding van @home is erg slecht tussen 17:00 en 0:00 uur. Op zoek naar verbetering kwam ik QoS tegen en dat je die op 0 procent moest zetten. Dit gedaan.. nog steeds een zeer slechte verbinding.

Ik in de search alle onderwerpen over QoS nagelezen en in geen enkele kwam ik het idee tegen om dit/deze protocol/service compleet te un-installen aangezien dit in W2k ook niet aanwezig is (in pro-versie).

Ik heb dus QoS compleet ge-uninstalled, ik was even 5 seconden mijn internet kwijt na OK, en toen was het er weer, zelfs na een herstart werkte alles nog.

Ik was zeer verbaasd om nergens op tweakers te lezen over mensen die QoS compleet verwijderd hadden, daarom mijn vraag:

Welke invloed heeft het un-installen van QoS ???

Als dit nadelig blijkt te zijn dan installeer ik het direct weer. Bij voorbaat dank !!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 19:27 schreef ToezeBroeze het volgende:

Geen nadelige effecten, dus je kan het gewoon geuninstalld laten

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Op maandag 28 januari 2002 19:27 schreef ToezeBroeze het volgende:
Dat je geen QoS meer kunt toepassen.. uiteraard :) Verder geen nadelige gevolgen. Als het lekker werkt, lekker zo laten toch? :Y)

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Heeft geen effect, ook die 20% naar 0% omzetten heeft geen effect.
Veel mensen denken hier dat het 20% van je huidige bandbreedte altijd reserveerd maar dat is dus niet zo.