Planet Earth is a nice place to visit, but I wouldn't wanna live there
Verwijderd
je hebt bijna exact hetzelfde systeem als ik maar ik heb een TNT2 ipv een TNT1. Kun je jouw /etc/X11/XF86Config-4 file ergens uploaden
Misschien is daar iets mis mee...
'kan niks meer doen', en zelfs de toetsencombinatie ctrl-alt-backspace doet niets meer ?Op maandag 28 januari 2002 19:21 schreef Praetor het volgende: valt mijn toetsenbord uit, het numlock lampje gaat uit en ik kan niks meer doen,
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Het zou ook wel eens de muis instelling kunnen zijn, hier wel eens gehad dat een verkeerd aangestuurde muis het keyboard ook vast deed lopen onder X.
Heb nog even wat dingen geprobeerd en nu mijn muis eraf is doet hij het opeens!! Ik heb een Logitech Pilot wheel mouse optical, is het bekend dat dit niet werkt en welke muis werkt dan wel? In elk geval bedankt voor de hulp!
JEEEEEEEE!!!!!!!
JEEEEEEEE!!!!!!!
Behoord gewoon te werken hoorOp maandag 28 januari 2002 19:49 schreef Praetor het volgende:
Heb nog even wat dingen geprobeerd en nu mijn muis eraf is doet hij het opeens!! Ik heb een Logitech Pilot wheel mouse optical, is het bekend dat dit niet werkt en welke muis werkt dan wel? In elk geval bedankt voor de hulp!
JEEEEEEEE!!!!!!!
M'n vriendin draait ook redhat7.2 en die heeft net als jij een logitech pilot wheel optical en draait zonder problemen
Tenminste het enige probleem is dat konquer nogal eens vastslaat op zo'n manier dat alleen een harde reset werkt, maar verder werkt het perfecto
ai, werkt dus toch niet. Hij komt wel een stukje verder, maar dat komt doordat ik met text ingelogd heb. Nog andere tips? en hoe kan ik dat bestandje ergens uploaden? kan dat gewoon via een floppy met mijn windows bak?
thx
thx
Verwijderd
Mijn Logitech optical usb mouse werkt zonder problemen, staat je /dev/mouse naar de goede devicefile gelinked ? Bij mij is dat iets als /dev/input/mice. Verder kan de muis als imps/2 worden ingesteld.
Wat staat er in /var/log/XFree86.log ?
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Pagina: 1