Hallo,
Ik heb zo'n MSI K7T266 PRO 2 en heb muis problemen, dat wil zeggen dat ik een schokkerig resultaat op mijn scherm krijg wanneer ik de muis beweeg.
Bij het opnieuw opstarten geeft het moederbord ook de melding
PS2 Mouse not properly connented
F1 to resume
Eveneens is één van de 4 D-leds dan ook rood.
Op dat moment is het probleem zeer duidelijk aanwezig, en precies op het moment dat de harddisk bezig is.
Mijn config is de volgende:
Athlon 1600+XP, MSI K7T266 Pro 2, 128MB TwinMOS DDR (Yep, als de muis problemen voorbij zijn prik ik er nog wat bij), IBM 30GB DTLA 307030, Matrox G200 8MB, Soundblaster Audigy Player, Creative DXR-2 en een Logitech Wheelmouse.
Laatste bios, versie 3.3. Ik heb ook de oudste geprobeerd.
In Windows XP en Windows ME geldt hetzelfde probleem.
Heeft iemand een idee wat ik eraan zou kunnen veranderen of zijn er meerdere met soortgelijke problemen?
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Willems
Ik heb zo'n MSI K7T266 PRO 2 en heb muis problemen, dat wil zeggen dat ik een schokkerig resultaat op mijn scherm krijg wanneer ik de muis beweeg.
Bij het opnieuw opstarten geeft het moederbord ook de melding
PS2 Mouse not properly connented
F1 to resume
Eveneens is één van de 4 D-leds dan ook rood.
Op dat moment is het probleem zeer duidelijk aanwezig, en precies op het moment dat de harddisk bezig is.
Mijn config is de volgende:
Athlon 1600+XP, MSI K7T266 Pro 2, 128MB TwinMOS DDR (Yep, als de muis problemen voorbij zijn prik ik er nog wat bij), IBM 30GB DTLA 307030, Matrox G200 8MB, Soundblaster Audigy Player, Creative DXR-2 en een Logitech Wheelmouse.
Laatste bios, versie 3.3. Ik heb ook de oudste geprobeerd.
In Windows XP en Windows ME geldt hetzelfde probleem.
Heeft iemand een idee wat ik eraan zou kunnen veranderen of zijn er meerdere met soortgelijke problemen?
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Willems