• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als ik zo over dit forum surf en alle topics bekijk over het updaten v/d firmware van een Nokia telefoon word ik er niet echt wijzer uit;
Hoe lang duurt t om de software te updaten als je langsgaat bij een Nokia Service Point?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik had hem via Belcompany na anderhalve week terug. Je kunt ook naar zo'n nokia store van Belcompany gaan en dan krijg je hem dezelfde dag nog mee terug!

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-03 17:08

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ik heb er bij de primafoonwinkel ongeveer een week lang op moeten wachten voordat ze dat hadden geregeld. Ik had in die periode wel een leentoestel aangezien ik daar de telefoon ook had gekocht.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• r0el
  • Niet online
Hoe lang duurt t om de software te updaten als je langsgaat bij een Nokia Service Point?
Ik bedoel dus als je LANGS gaat. Ik lees ook weleens dat dit slechts een half uurtje duurt ofzo...???

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 23:27
Op maandag 28 januari 2002 18:30 schreef Roelemewoel het volgende:

[..]

Ik bedoel dus als je LANGS gaat. Ik lees ook weleens dat dit slechts een half uurtje duurt ofzo...???
Klopt, als ze tijd hebben..het update'n duurt maar 10 mins

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En kost het ook geld offe.... doen ze het gratis?

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 23:27
Op maandag 28 januari 2002 22:38 schreef J0YR1D3R het volgende:
En kost het ook geld offe.... doen ze het gratis?
Als je nog garantie hebt..en een goede reden voor een update, dan wel ja

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Gisteren ben ik nog bij een Nokia servicepunt geweest voor mijn 8310. Het werd ter plekke gedaan maar ik kreeg niet de nieuwste firmware jammer genoeg en het duurde dik een uur eer ze klaar waren. Maar hij doet het top tot nu toe en er zit nu ook het spel snowboarden op, niet dat ik het speel.

Bennie gek, ben een koe!

• jappo
  • Laatst online: 00:44

jappo

eens een prutser altijd ....

Op dinsdag 29 januari 2002 12:26 schreef ederooij het volgende:
Gisteren ben ik nog bij een Nokia servicepunt geweest voor mijn 8310. Het werd ter plekke gedaan maar ik kreeg niet de nieuwste firmware jammer genoeg en het duurde dik een uur eer ze klaar waren. Maar hij doet het top tot nu toe en er zit nu ook het spel snowboarden op, niet dat ik het speel.
dan hebben ze zeker ook al je telefoonnummers overgezet. als ze dat niet hoeven doen (thuis al gebackuped) duurt het 10 minuuten als ze dat wel voor je doen dan duurt het soms een dag.

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Op dinsdag 29 januari 2002 18:19 schreef jappo het volgende:

[..]

dan hebben ze zeker ook al je telefoonnummers overgezet. als ze dat niet hoeven doen (thuis al gebackuped) duurt het 10 minuuten als ze dat wel voor je doen dan duurt het soms een dag.
Nee, mijn telefoonnummers zijn niet meegenomen. Had ik zelf al voorgezorgd. Begreep er ook niets van waarom het zo lang duurde. Die jongen die er werkte zei dat het een kwartier zou kunnen duren. Na 20 minuten kwam hij maar vragen of ik toevallig koffie wilde. Beetje slijmen kan nooit kwaad.

Bennie gek, ben een koe!

• r0el
  • Niet online
Gisteren ben ik nog bij een Nokia servicepunt geweest voor mijn 8310. Het werd ter plekke gedaan maar ik kreeg niet de nieuwste firmware jammer genoeg en het duurde dik een uur eer ze klaar waren.
Welke softwareversie heb je erin zitten nu?
De nieuwste voor de 8310 was iets van 4.35 dacht ik...
Ik zou eventueel de nieuwe sw erin willen voor het nieuwe Vodafone-logo (nu libertel verdwenen is) omdat die 'logo's' in je telefoon zelf staan (is in een ander topic besproken, alhoewel het orange NL logo bij 'handmatig netwerk zoeken' al wel zichtbaar is :? Weet iemand hoe dit zit?)

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Op dinsdag 29 januari 2002 20:23 schreef Roelemewoel het volgende:

[..]

Welke softwareversie heb je erin zitten nu?
De nieuwste voor de 8310 was iets van 4.35 dacht ik...
Ik zou eventueel de nieuwe sw erin willen voor het nieuwe Vodafone-logo (nu libertel verdwenen is) omdat die 'logo's' in je telefoon zelf staan (is in een ander topic besproken, alhoewel het orange NL logo bij 'handmatig netwerk zoeken' al wel zichtbaar is :? Weet iemand hoe dit zit?)
Ik heb nu versie 4.04 erin zitten, ik had 3.07. De nieuwste is geloof ik. 4.53. Maar hoe dta met die logo's zit weet ik niet. IK dacht namelijk dat die op de simkaart stonden. Daarom krijgt iedereen ij dutchtone een andere simkaart op den duur. De simkaarten die nu worden verkocht staat het logo al op. Alleen op de oudere, denk van voor de zomer 2001, versies niet.

Bennie gek, ben een koe!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:22

Richard

Kuru Kuru Kururin

Bij mij duurt een update iets van 15 minuten. Ik had echt een ongeloofelijk irri probleempje met mijn 8210, en heb ik netjes opgelost. Ik ga niet vertellen hoe, omdat je op die manier ook kan unlocken, en dat is hier niet gewenst.

20*350ZO45°

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:33

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Weet iemand inderdaad wat de nieuwste firmware voor een 8310 is?
Als ik *#0000# invoer, krijg ik deze output:
code:
1
2
3
V 04.04
29-10-01
NHM-7

Versie 4.04 dus, een redelijk oude versie (volgens mij?). En volgens mij is het ook zo, dat dat logo wel in je telefoon opgeslagen staat, maar niet ín je firmware zit gebakken, maar ergens anders word neer gezet. Dit word (volgens mij) ook niet veranderd met een firmware-update, of het moet gewist worden, vernieuwd wordt het in ieder geval niet...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• r0el
  • Niet online
Kheb gister een softwareupdate in Zoetermeer gehaald *#0000#:
V 04.53
15-12-01
NHM-7
In minder dan 10 minuten :9

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan je de firmwares oiok zelf erop zetten met dejan flasher ?
Pagina: 1