Ik gebruik nu de MS HTML editor (een iframe met designMode aan), maar kan op deze manier geen headers gebruiken. Is er een mogelijkheid om dit wel voor elkaar te krijgen ?
DHTML hoort bij de buren 
P&W -> W&G
P&W -> W&G
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Voor de mede-DHTML-hackers hier zal ik even vermelden hoe ik het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen:
van HTML-weergave naar broncode-weergave doe ik met
terug gaat als volgt
van HTML-weergave naar broncode-weergave doe ik met
code:
1
2
3
4
5
| textEdit.document.body.innerText = "<HTML>\n"+textEdit.document.documentElement.innerHTML+"\n</HTML>"; textEdit.document.body.runtimeStyle.fontFamily = "monospace" textEdit.document.body.runtimeStyle.fontSize = "10pt" textEdit.document.body.runtimeStyle.backgroundColor = "#ffffff" format="Text" |
terug gaat als volgt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| var html = textEdit.document.body.innerText;
textEdit.document.open()
textEdit.document.write("<HTML>\n"+html+"\n</HTML>")
textEdit.document.close()
textEdit.document.body.runtimeStyle.fontFamily = ""
textEdit.document.body.runtimeStyle.fontSize = ""
textEdit.document.body.runtimeStyle.backgroundColor = ""
format="HTML" |
Ja leuk, maar wat is de MS HTML editor eigenlijk?
Intentionally left blank
De MS HTML editor is een component dat het mogelijk maakt om on-line een HTML pagina in WYSIWYG-modus te bewerken.
Technisch gezien is het een IFRAME waarvoor de eigenschap "designMode" aanstaat. Dit zorgt ervoor dat de HTML in het IFRAME live bewerkt kan worden. Zo kun je tekst vet maken, plaatjes invoegen, enz.
Erg handig voor bijvoorbeeld een CMS.
Technisch gezien is het een IFRAME waarvoor de eigenschap "designMode" aanstaat. Dit zorgt ervoor dat de HTML in het IFRAME live bewerkt kan worden. Zo kun je tekst vet maken, plaatjes invoegen, enz.
Erg handig voor bijvoorbeeld een CMS.
WYSIWYG is bij mij altijd ctrl-s alt-tab F5
Intentionally left blank
Pagina: 1