Very risky topic
... Zal wel weer een flamewar worden. Ik heb me laten vertellen dat mijn systeem max een Geforce III Ti200 kan voldrukken (Dan wordt de rest dus een bottleneck.
). Als ik naar jouw specs kijk ligt dat op ongeveer vergelijkbaar (Athlon is tikkie sneller dan PIII, maar die van jou staat weer iets lager geklokt).
Verder hebben de Radeon en de GeForce elk hun eigen sterke punten. Ik ben zelf NVidiot (GeForce fan). Die hebben goeie driver support (Hoewel dat van ATI al steeds beter lijkt te worden), en produceren steeds goeie kaarten.
Hoop dat dit helpt.
Verder hebben de Radeon en de GeForce elk hun eigen sterke punten. Ik ben zelf NVidiot (GeForce fan). Die hebben goeie driver support (Hoewel dat van ATI al steeds beter lijkt te worden), en produceren steeds goeie kaarten.
Hoop dat dit helpt.
Ik zei niet dat de kaarten niet ondersteund werden. Alle features van de kaarten (behalve misschien AGP 4x... Boeie) worden gewoon ondersteund. Alleen kan je CPU op een bepaald moment je kaart niet genoeg informatie verschaffen dat deze zijn maximaal haalbare fill rate haalt.Op maandag 28 januari 2002 18:10 schreef webkabouter het volgende:
maar als ze dus zoals jij zegt niet volledig ondersteunt worden hoe zit dat dan kan ik dan beter mijn tnt 2 erin laten of heeft het toch nut? ik heb er niet zo heel veel verstand dus...
Je bottleneck is nu je TNT2. Misschien is het gunstiger om die te verschuiven naar je Videokaart. Kijk anders ook eens op NVidia. Die hebben een test die ongeveer aangeeft hoeveel het schelen kan als je gaat upgraden. De Radeon is ongeveer net zo snel of sneller dan de Ti500 (En de Ti 200 ligt ongeveer 4% onder de GeForce III).
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce3
En druk op de "Analyse my PC" knop...
Dit topic is gesloten.
![]()