• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik ken iemand met een 8210, die ikzelf ook heb, maar ik wil graag een ringtone van die persoon hebben.
Met LogoManager kun je alleen maar ringtones Uploaden naar de tel. niet downloaden.

Is er iemand die een oplossing heeft??

Verwijderd

Vraag waar hij ze beltoon vandaan heeft en haal hem daar ook vandaan. :? Of lees ik tussen de regels door dat het niks mag kosten? :+

Verwijderd

ik zou anders ook nie weten hoe het moet.. ( ik heb een hele platte 8210 )

• Skate2000
Nou, het is wél mogelijk om de logo's eruit te halen, of te sturen. Ook het downloaden van de SMS'jes is mogelijk!

Nu d8 ik dat het ook wel zo zou zijn met de ringtones, vooral omdat het met de 3210 bijvoorbeeld zelfs mogelijk is ringtones te SMS'en!!

Er is toch wel eenp prog om de ringtones uit de 8210 te halen?

Verwijderd

Ik denk het niet, nooit eerder gehoord. De telefoon geeft gewoon geen toegang tot ringtone geheugen. Dan kun je zóveel proggies downloaden, maar als je dat zou willen moet je denkik geheugenchip lossolderen ofzo en ergens anders inlezen :P

Verwijderd

Het zou wel heel mooi zijn als het kon, maar ik denk dat het met copyrights van de originele liedjes te maken heeft. Technisch zal het ongetwijfeld mogelijk zijn

• Skate2000
maar waarom kan het dan wel met de logo's die in de phone zitten? Of de SMS'jes?

Met mijn Palm kan ik zo bij een nokia het hele SMS geheugen leegroven, als ze maar een IR poort op hun telefoon hebben.. dat zou dan wel mogen?

Verwijderd

Waarschijnlijk omdat de logo's het werk zijn van een paar uurjes creatief tekenen en de beltoontjes vaak direct van het werk van componisten is afgeleid. En op SMSjes lijken me geen copyrights te zitten,omdat je dat zelf geschreven hebt. Of bedoel je dat niet? Iig ik gues ook maar wat, maar het lijkt me zeer aannemelijk
Pagina: 1