Mohaa graphics probleem

Pagina: 1
Acties:

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 08:04
Wanneer ik Mohaa opstart heb ik helemaal geen problemen, intro doet het en het menu doet het.
Maar wanneer ik in een level kom is het hele level vaag.
Alle detail is weg, de muren zijn zwart en geel en soms zitten er witte streepjes op :?
Ik heb echt alles al geprobeerd met drivers (whql drivers ipv detonator) maar het wil niet lukken.
Iemand op het officiele mohaa forum had hetzelfde probleem, daar zeiden ze dat het misschien aan dx8 lag en dat ie maar dx8.1 moest installen, maar dat hielp ook niet.
Heeft iemand anders misschien hetzelfde probleem of weet iemand de oplossing??

Systeem zie sig.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je pak2.pk3 (subdir main) is verrot, overnieuw fikken, of die file uit de 1s0 halen

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

kan ook aan een driver liggen... had ik nl ook

gewoon een officiele nvidia driver gedowned en toen dee ie het prima

blup

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op maandag 28 januari 2002 18:19 schreef Werkeend het volgende:
kan ook aan een driver liggen... had ik nl ook

gewoon een officiele nvidia driver gedowned en toen dee ie het prima
hij zegt dat ie dat al geprobeerd heeft :+

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 08:04
Op maandag 28 januari 2002 18:04 schreef MaXiMizE het volgende:
je pak2.pk3 (subdir main) is verrot, overnieuw fikken, of die file uit de 1s0 halen
Hmmz, thnx.

Wanneer ik die pak2 probeerd te openen met winrar geeft ie de foutmelding unexpected end of archive, dat zal het dan wel zijn.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Mijn broertje heeft ongeveer hetzelfde probleem, bij hem is die pak-file gewoon goed, alleen ligt het waarschijnlijk aan zijn Intel 810E chipset (jochie is 10, dus een GeForce is beetje overdreven). Alle drivers geprobeerd maar niets werkt.

Het ziet er tamelijk dom uit: de lucht kun je zien, maar voor re rest heeft ALLES (bomen, gun, weg, gebouwen) een helderblauwe kleur. 1 grote blauwe massa is het dus, alleen als je naar boven kijkt zie je iets (de lucht).

Bij Max Payne had hij iets soortgelijks, ik denk dat het komt omdat die i810 chipset geen fogtable heeft (als ik dat bij hem in NFS5 aanzet, dan gebeurt ook hetzelfde) alleen weet ik niet hoe ik dat bij MOHAA uit moet zetten. In een cfgfile heb ik al een waarde op 0 gezet waarvan ik dacht dat het fog was, maar dat had geen resultaat. Ik denk dat ik op de PCbeurs komende maand maar ff een TNT2-tje ofzo voor hem ga halen want het werkt gewoonweg niet.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:50

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 28 januari 2002 19:59 schreef Captain Pervert het volgende:
...
Bij Max Payne had hij iets soortgelijks, ik denk dat het komt omdat die i810 chipset geen fogtable heeft (als ik dat bij hem in NFS5 aanzet, dan gebeurt ook hetzelfde) alleen weet ik niet hoe ik dat bij MOHAA uit moet zetten. In een cfgfile heb ik al een waarde op 0 gezet waarvan ik dacht dat het fog was, maar dat had geen resultaat. Ik denk dat ik op de PCbeurs komende maand maar ff een TNT2-tje ofzo voor hem ga halen want het werkt gewoonweg niet.
En als je het probeert via de instellingen van de grafische kaart? "Emulatie Fog Tabel inschakelen" (Of gaat dat enkel met Direct 3D)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Captain Pervert
Ik weet het niet, in de geavanceerde opties van de kaart zit enkel een gamma slider, dat je dus de gamma in kan stellen, verder helemaal niets. Niet zoals bij GeForce kaarten dus.. Gedetaileerde opties.
Speelt MOHAA standaard in OpenGL dan? Want dat heb ik nergens op kunnen geven geloof ik... Dan zou spelen in D3D de oplossing zijn.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Op maandag 28 januari 2002 19:59 schreef Captain Pervert het volgende:

Het ziet er tamelijk dom uit: de lucht kun je zien, maar voor re rest heeft ALLES (bomen, gun, weg, gebouwen) een helderblauwe kleur. 1 grote blauwe massa is het dus, alleen als je naar boven kijkt zie je iets (de lucht).
Toevallig OGC geinstalleerd >:) :D

• Captain Pervert
Op maandag 28 januari 2002 23:44 schreef knarfyboy het volgende:

[..]

Toevallig OGC geinstalleerd >:) :D
Nee, het is niet een soort van whitewalls effect. Je ziet gewoon NIETS. Hou eens een vel lichtblauw papier 1 cm van je hoofd en kijk ernaar. Daar heb ik het over.

Pagina: 1