Toon posts:

Wat vindt men van @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi mensen,

Ik wou es weten wat de internet gebruiker van @home als provider vindt, gelet op:
-Snelheid
-Prijs/Prestatie verhouding
en eventueel andere opmerkingen

Ikzelf ben erg tevreden over hen

GREETZ
S (is back)

Verwijderd

Et is redelijk goed..

Alleen die VERDOMDE !!!!!! Upload limiet van 15 kb !

Verwijderd

Het is wel 1 hele kb hoger hoor die oplaadlimiet!
EN DAT IS IRRI. Hoe kan ik nu een ftp-server of een www-server gaan bouwen???
Dat schiet toch niet op!!!
En hij ligt de laatste tijd regelmatig offline. Duurt niet zo heel lang, maar wel irri.
Verder is ie aardig snel. De maandelijkse kosten vallen wel mee, alleen de aansluitkosten zijn berehoog!

Verwijderd

Topicstarter
O ik vond de aansluitkosten niet zo hoog, maar bij mij hadden ze een leuke aanbieding. De helft van de aansluitkosten hoefde ik maar te betalen. o ja dat upload limiet, tja ik zit er pas op en ik begin straks een eigen FTPtje, dat zal dan wel kut worden dan. Ik hoop dat het nog beter word. OKE ga maar door met replyen

Greetz
S (is back)

Verwijderd

Ik mag me zo ongelukkig prijzen dat ik in Limburg ga wonen (geen flames), maar ik vroeg me af, zijn er mensen in de buurt van Thorn of Nuth die al kabelmodem hebben?

Bvd,

BuTcH!

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Vraag me af of ze in zo'n gat als Nuth kabel aanbieden, hier in Maastricht met @home loopt het super lekker, alleen upload max snelheid is irritant, was daar nou maar een proggie voor!

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

Ik vind 89 gulden per maand toch best veel. Als je ziet wat het bij andere providers kost. Maar van de andere kant is de snelheid wel vaak hoog wat je bij Casema ofzo niet kunt zeggen. Alleen die 16 K/s limiet moeten zeg eigenlijk weghalen, maar dan wordt het wel een rotzooitje, al zal niet iedereen een FTP server openen

• IceStorm
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vindt @home roelen.... :)....

Voordeel:

-Snelheid (iets met minder dan 25 kb/sec begin ik niet eens aan... :)
-GEEN datalimiet (ok ok uploadlimiet.. maar das alleen als je GBs aan data uploadt :)
-Heerlijke pings in games (like 50 :)
-Heerlijk geprijsd (ipv 150 tel. kosten per maand. En niet zeggen dat casema 60 piek kost want dan heb je ook niks ;)

Nadeel:

-Af en toe slecht helpdesk (wel eens een leek uitgelegd wat packetloss en ping is?? Nee?? Ikke dus wel :)
-Upstream van 16 kb/sec
-Kan niks anders bedenken :)

Ik ben dus ZWAAR tevreden... :)

• Palomar
  • Niet online
Ik ben ook heel tevreden, ik wilde precies hetzelfde zeggen wat IceStorm zei, dus dat zeg ik maar niet nog een keer :)

Alleen de aansluitkosten vind ik een beetje aan de hoge kant. Dat komt vooral omdat @home perse wil dat hun eigen installateur het aan komt leggen. Als je dat zelf mocht doen zou het bedrag veel lager zijn.
De aansluitkosten waren de enige twijfel bij mij om het wel of niet te doen.

Verwijderd

KUT...Ik woon in Enschede en ik heb als ik Counter-Strike speel op internet een ping van 400!!!

Dit is pas sinds 2 weken, ik heb al 10 x lopen bellen, maar het is steeds hetzelfde liedje: "Over 2 dagen is het opgelost, mocht je dan nog problemen hebben moet je ff terug bellen."

Ik heb trouwens niet gemerkt van die dubbele bandbreedte...

Als ik overdag speel op internet speel heb ik een ping van 70. Alleen s'avonds is die ping zo hoog...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 18:58

4POX

Everybody is wired

Ik zit ook bij home en 's avonds heb ik vaak ook een hogeb ping.. Als je dan met visual route gaat kijken een paar keer blijkt dat tussen @home sneek en @home zwolle een ping van 300 is... Wat voor leiding loopt daar tussen, Over dag is die ping 10

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik woon In Zwolle en ik baal ervan dat ik niet gewoon met mijn buren of andere vrienden een bestand wil sturen via ICQ dat hij dan geen verbinding kan maken. En via de e-mail kun je maar 5 MB opsturen dus dat Zuigt. verder kan ik ook niet Online gamen met iemand met het zelfde @home abonnement

maar de snelheid hebben ze vorige week flink opgekrikt dus daar is nix over te zeiken.

Maar al met al kan ik af en toe toch flink van ze balen.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
heb het al vanaf het begin hier in enschede en ik ben behoorlijk tevreden (zeker in vergelijking met andere steden)
1.vette snelheid (news vaak 500 kB/s)
2.vette ping
5.geen download limiet
4.24/7 online (voor maanden achtereen)en nog maar 2 keer gedisconnect.

enige nadeel:de laaste tijd(2 weken) wat probleempjes (router kaput ofzow) en dommere heldeskmedewerkers.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Myokyo , daar is een tweak voor gekomen. Dan kan dat wel...

Kijk hier en lees de FAQ. Daar staat een link naar zo'n patch..
http://members.home.nl/gebruikers

veeeeeeeeeel plezier!

Verwijderd

Ik zelf ben best wel happy met me @home abbo, alleen die kut beperking in zwolle grrrrrrr, je kan niet eens normaal een spelletje spelen met iemand uit de buurt... dat moet dan weer via een andere pc :(

en die upload sucks ook erug. maarja komt hoop ik nog wel verandering in...

die helpdesk is nog erger dan naar de dynabyte lopen ofzo... als je ook maar iets betje techinsche vraagt zeggen ze al heb je een momentje dan roep ik er even iemand anders bij... en dan hang je daar weer een kwartier aan de telefoon :( het is dat die helpdesk gratis is...

download is wel lekker fijn... kom vaak genoeg op 400 kb/s en vanaf tucows wel eens 700 kb/s gehaalt...

• Rockwood
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-04 15:50

Rockwood

is ook Lid

*Jaloers*

Zie de Sonera Thread.

There aint much room in a mushroom

Verwijderd

LEES MET JE OGEN ! JE KAN WEL MET JE BUREN SPELEN !!!!!!!! Zie mijn link hierboven!

of je gaat naar dos prompt en typt:

route add *jouw standaard gateway* spatie Ip adres buurman , of vriend

en je vriend moet :

route add *zijn standaard gateway* spatie *jouw ip adres*

Verwijderd

Bah bah, ik krijg van die rare foutmeldingen als ik wil posten. Effe kijken of ik nu wel kan posten

Verwijderd

Oke t werkt weer denk ik
sorry voor de overlast in mijn eigen topic
:) :7
Pagina: 1