* AlKoholiK d8: laat ik ook eens eeuwige roem en fame claimen door mijn mod op GoT te posten.
And here it is:
Specs:
CPU: Athlon Classig 600@650(komt nog wel hoger)
Mem: 512MB PC133(noname)(op de foto zit het er niet in, zat toen in mijn 2e PC)
Mainboard: Abit KA7
HD: Seagate Medalist 8,4Gb
VGA: S3 Virge 8MB prutkaartje
NIC: 3Com 905C(zit op de foto een BC0100(vaag kutkaartje, wie heeft er Linux-drivers voor eigenlijk, want hij wordt niet standaard ondersteund) in, omdat een meisje(!!!) over een netwerkkabel struikelde, en zo de RJ45-ingang van mijn 3Com eraf trok
)(No sweat Margot
)
Purpose: Counter-Strike server voor op LANparties.
En hier de foto's:
Eerst wat pics van de buitenkant:

Ik ga dat stukje bij de voedingsfan nog uitzagen, want dat vind ik niet zo mooi. Wat ik wel mooi gelukt vind is de voedingstekkeringang(woord voor galgje?) en de schakelaar.
Nu de binnenkant:

Athlon met Mega-gigantic-koelblok met 2 fans

Hier is de HD te zien. Ook zie je de aan/uitknop en de HDled. Ik had ergens zo'n frontje gevonden, en dat heb ik er mooi tussen geplaatst: werkt perfect!

De voeding vond ik er niet mooi in passen(vanwege een schuin randje aan de binnenkant, daardoor de fan 2cm van de wand af kwam te staan), dus heb ik de behuizing er vanaf gehaald en hem op 2 houten balkjes geplaatst. Het stukje touw zit er omdat anders de kap eraf rolt

CaseFan(zit vlak boven de CPU, dus dit zuigt mooi de lucht uit de kast) met bijbehorende Athlon-sticker.

Mooi shot van de koeling. Het zijn nog best wel zware fans, maar je hoort van buiten bijna niets, dus das wel prettig.

NIC met AGPkaartje...niet veel bijzonders.

Hier zie je hoe ik de schakelaar en de stekkeringang heb gemonteerd. Hier moet je dus NIET je vingers in stoppen
(plan voor isolatie is er al, moet alleen nog uitgevoerd worden
)
Dat was het voor deze keer, als ik meer gekloot heb, post ik wel weer pics
PS commentaar is welkom!
And here it is:
Specs:
CPU: Athlon Classig 600@650(komt nog wel hoger)
Mem: 512MB PC133(noname)(op de foto zit het er niet in, zat toen in mijn 2e PC)
Mainboard: Abit KA7
HD: Seagate Medalist 8,4Gb
VGA: S3 Virge 8MB prutkaartje
NIC: 3Com 905C(zit op de foto een BC0100(vaag kutkaartje, wie heeft er Linux-drivers voor eigenlijk, want hij wordt niet standaard ondersteund) in, omdat een meisje(!!!) over een netwerkkabel struikelde, en zo de RJ45-ingang van mijn 3Com eraf trok
Purpose: Counter-Strike server voor op LANparties.
En hier de foto's:
Eerst wat pics van de buitenkant:
Ik ga dat stukje bij de voedingsfan nog uitzagen, want dat vind ik niet zo mooi. Wat ik wel mooi gelukt vind is de voedingstekkeringang(woord voor galgje?) en de schakelaar.
Nu de binnenkant:
Athlon met Mega-gigantic-koelblok met 2 fans
Hier is de HD te zien. Ook zie je de aan/uitknop en de HDled. Ik had ergens zo'n frontje gevonden, en dat heb ik er mooi tussen geplaatst: werkt perfect!
De voeding vond ik er niet mooi in passen(vanwege een schuin randje aan de binnenkant, daardoor de fan 2cm van de wand af kwam te staan), dus heb ik de behuizing er vanaf gehaald en hem op 2 houten balkjes geplaatst. Het stukje touw zit er omdat anders de kap eraf rolt
CaseFan(zit vlak boven de CPU, dus dit zuigt mooi de lucht uit de kast) met bijbehorende Athlon-sticker.
Mooi shot van de koeling. Het zijn nog best wel zware fans, maar je hoort van buiten bijna niets, dus das wel prettig.
NIC met AGPkaartje...niet veel bijzonders.
Hier zie je hoe ik de schakelaar en de stekkeringang heb gemonteerd. Hier moet je dus NIET je vingers in stoppen
Dat was het voor deze keer, als ik meer gekloot heb, post ik wel weer pics
PS commentaar is welkom!
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.