Toon posts:

[OC]Compaq 4620 P2 266 FSB instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb ff de tips opgevolgd van de GOT keeper,
Ik kan inmiddels in mijn bios komen maar kan ik niks wijzigen. Is er geen manier om een andere bios erin tezetten?
Ik weet dat ik de jumper settings tot 333(dus ook 300) kan instellen(op het moederbord zelf) zijn er mensen die weten of deze overclock werkt?Ook heb ik Soft fsb ik kan alleen niet achterhalen welk moederbord ik heb(met sisoft sandra 2001 niet ook niet met andre proggies) wel de chipset intel 440/ex. Mijn vraag is dus, zijn er mensen die weten of deze jumpersettings tot een goede overclock lijden en/of iemand weet hoe ik Soft FSB in moet stellen?
Aan de vorige reacties op mijn afgesloten topic heb ik al veel gehad, hoop ik ook aan deze te hebben.
Zovast bedankt

/edit
http://forums.overclockers.ws/vb/search.php?s=738849efda25674a42ebbaca2c17b20f&action=showresults&searchid=70931&sortby=lastpost&sortorder=descending

ik heb net ff op overclockers.com gekeken en gevonden dat de jumpersetting bij die persoon niet gewerkt heeft.Waarschijlijk omdat hij gelokt was. Wel lees ik dat Soft fsb wel zou moeten werken, ze weten ook de instellingen niet te vinden. Ik zou het echt tof vinden als iemand het al gelukt is>>>>respect<<<<< om deze compraq te overclocken.
Zovast bedankt.