• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
ik laat net m'n telefoon in de wc vallen.hoe moet ik hem laten drogen? en hoe groot is de kans dat hij het overleeft? het is een panasonic gd-90

Verwijderd

uit elkaar halen.. boven de verwarming leggen.. ongeveer 3 dagen wachten en dan hopen dat die het weer doet..

Wat hebben mensen laatste dagen toch met telefoons in de plee laten vallen zeg :D :D :D ehct niet normaal :+

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 13:09
Ik heb een keer mijn 5110 in de plee laten vallen en die heeft 2 maanden niets gedaan nadat ik hem gedroogd had. En plots deed hij het weer heel vreemd :?

Verwijderd

ik zou weleens willen weten hoe jullie dat voor elkaar krijgen. ALs ik naar de plee ga doe ik dat voor iets anders, niet om te bellen :D :+

• Mr_x007
  • Laatst online: 20:57
nou ik trok me broek naar benede om is flink te gaan scheite, hoor ik opeens plons kijk ik achter me zie ik me telefoon drijve

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 13:09
Op maandag 28 januari 2002 17:10 schreef Mr_x007 het volgende:
nou ik trok me broek naar benede om is flink te gaan scheite, hoor ik opeens plons kijk ik achter me zie ik me telefoon drijve
Almost the same experience :D behalve dat de mijne niet dreef maar gelijk vol liep :)

Edit: Voor de mensen die straks moeten eten is het misschien verstandig om dit niet te lezen.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-03 15:13
Ben je een beetje laat mee :D heb het al gelezen en moet zo eten LOL =]

Aap!

Verwijderd

OK, ik heb hem niet in de plee laten vallen maar ben ermee in de Schie gefiets... Het enige wat ie toen nog deed was trillen.....

Verwijderd

ik heb mijn nokia 8210 een keer een geheel wasprogramma laten meedraaien, paar uurtjes drogen en hij doet het als vanouds :)

Verwijderd

Mijn Nokia 3210 zei ook een keer plons....
Vond ie niet leuk.. en ik ook niet...
Maar deed het daarna gewoon weer... 8-)

• BreadFan
  • Niet online
Had je nog mazzel dat ie hoor het scheiten viel, en niet er na :D :D

- Met de drol van Mr_x007.... :+

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Enigzins offtopic, maar m'n laptoppie heeft ook al 2 bekers drinken weten te overleven. En ach, off-topic? De laatste 8 posts gingen toch al nergens over...

edit:
No offense hoor!
Pagina: 1