Toon posts:

Site over monitor reparatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een iiyama die aleen nog groen beeld geeft met schuine licht groene strepen en een licht puntje in het midden.

lijkt me een kwestie van een of ander weerstandje wat ik zo ergens kan kopen.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:29
mischien bij

http://www.pcdokter.nl/

mhh kan geen email adres bekennen op hun site dus dat word bellen of anders ff langs gaan bij hun als je in de buurt woont

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 13:58
effe raar vraagje maar is niet toevallig een pinnetje in de aansluiting afgebroken of scheef. het zal niet de eerst zijn

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Op maandag 28 januari 2002 16:51 schreef loekos het volgende:
Ik heb hier een iiyama die aleen nog groen beeld geeft met schuine licht groene strepen en een licht puntje in het midden.

lijkt me een kwestie van een of ander weerstandje wat ik zo ergens kan kopen.
Als jij er zoveel verstand van hebt, dat je al weet dat het een weerstandje is, dan kun je die ook bij een electronica boer kopen.

Het is niet zo dat een "tv-weerstandje" anders is dan een "wasmachine-weerstandje" ...

>:)

-

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 09:45
Informeer anders eens bij technische dienst de Jong, dat is een bedrijfje die alleen in monitoren handelt en repareerd
www.tdddejong.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 18:49 schreef joosd het volgende:
effe raar vraagje maar is niet toevallig een pinnetje in de aansluiting afgebroken of scheef. het zal niet de eerst zijn
Nee ik dacht inderdaad zelf ook zoiets,maar er is echt wat van binnen naar de gallemiezen, maar wat :?
Pagina: 1