Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
OMFG!!!!!
Dit is te erg!
Ik zal ook nog ff antwoord geven, want je maakt me aan het huilen hiermee. Counter-Strike is een realisme mod, en op de engine na heeft het niets, en dan ook niets, met halflife te maken.
De alien wapens zijn natuurlijk voor halflife, niet voor Counter-Strike
wil je dit nooit meer doen.
Ik ga ook twijfelen of je ooit CS gespeeld hebt.
Dit is te erg!
Ik zal ook nog ff antwoord geven, want je maakt me aan het huilen hiermee. Counter-Strike is een realisme mod, en op de engine na heeft het niets, en dan ook niets, met halflife te maken.
De alien wapens zijn natuurlijk voor halflife, niet voor Counter-Strike
Oh ik dacht dat Opposing Force een of andere Couterstrike uitbreiding was of zo. Ik had wel iets gehoord over een single player counterstrike game. Maar gelukkig is Opposing Force dat niet.Op maandag 28 januari 2002 16:58 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
OMFG!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is te erg!
De alien wapens zijn natuurlijk voor halflife, niet voor Counter-Strikewil je dit nooit meer doen.
Zou anders mooi de verkeerde kant op gaan.
Thanks BuzzerCrash, kan weer met een gerust hart naar bed
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Op maandag 28 januari 2002 17:08 schreef Ed_Capone het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Opposing Force een of andere Couterstrike uitbreiding was of zo. Ik had wel iets gehoord over een single player counterstrike game. Maar gelukkig is Opposing Force dat niet.
Zou anders mooi de verkeerde kant op gaan.
Thanks BuzzerCrash, kan weer met een gerust hart naar bed
Zoek het eerst even na, voordat je hier mensen wat loopt wijs te maken (althans probeert
).
Beetje UTFS achtig topic
Maar wat je bedoeld btw, dat pakket [ HalfLife;CounterStrike;Opossing Force ] kost 49,95. En je krijgt er 2 werkende cd keys bij
*Hint*
Beetje UTFS achtig topic
Maar wat je bedoeld btw, dat pakket [ HalfLife;CounterStrike;Opossing Force ] kost 49,95. En je krijgt er 2 werkende cd keys bij
*Hint*
Je bedoelt halflife generation pack..
Opposing Force is gewoon Halflife maar dan meer van hetzelfde.. speelt dan als soldaatje ofzo.. Heeft verder niks met CS ofzo te maken..
Opposing Force is gewoon Halflife maar dan meer van hetzelfde.. speelt dan als soldaatje ofzo.. Heeft verder niks met CS ofzo te maken..
Ik ben weer in een goeie bui:
Half Life heeft een verhaallijn met Gordon Freeman (single player). Er zijn twee uitbreidingen voor singleplayer:
- Opposing Force (je speelt als soldaat). Dit kun je ook in multiplayer spelen.
- Blue Shift (je speelt als Barney, een beveiligingsbeambte).
De beide uitreidingen zijn het zelfde verhaal, maar compleet nieuw doordat je het door de ogen van een ander personage ziet.
Counter-Strike is iets compleet anders dat er geheel los van staat. Heeft niets met het verhaal van HL/BS/OF te maken, en is alleen voor multiplayer.
Half-Life, Counter-Strike en Opposing Force zijn samen verkrijgbaar in het Half-Life Generations pakket. Blue Shift wordt los verkocht.
Naast Counter-Srike (=een mod, dwz. een nieuw spel, wat gebruik maakt van de engine van HL) zijn er talloze andere mods voor HL die je overal op internet kunt downloaden, maar CS was zo bekend en populair dat ze die ook gingen verkopen.
Ik hoop hiermee duidelijkheid over e.e.a. verschaft te hebben.
Half Life heeft een verhaallijn met Gordon Freeman (single player). Er zijn twee uitbreidingen voor singleplayer:
- Opposing Force (je speelt als soldaat). Dit kun je ook in multiplayer spelen.
- Blue Shift (je speelt als Barney, een beveiligingsbeambte).
De beide uitreidingen zijn het zelfde verhaal, maar compleet nieuw doordat je het door de ogen van een ander personage ziet.
Counter-Strike is iets compleet anders dat er geheel los van staat. Heeft niets met het verhaal van HL/BS/OF te maken, en is alleen voor multiplayer.
Half-Life, Counter-Strike en Opposing Force zijn samen verkrijgbaar in het Half-Life Generations pakket. Blue Shift wordt los verkocht.
Naast Counter-Srike (=een mod, dwz. een nieuw spel, wat gebruik maakt van de engine van HL) zijn er talloze andere mods voor HL die je overal op internet kunt downloaden, maar CS was zo bekend en populair dat ze die ook gingen verkopen.
Ik hoop hiermee duidelijkheid over e.e.a. verschaft te hebben.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Na mijn post was het denk ik ook wel duidelijk Pervert 
btw, hoe had je gereageerd als je een stinkbui had gehad?
btw, hoe had je gereageerd als je een stinkbui had gehad?
Ja kom nou zeg. Jij bent echt grappig. 2 magazijnen van een glock in iemand pompen en dan pas dood zijn noem ik geen realismeOp maandag 28 januari 2002 16:58 schreef BuzzerCrAsH een heleboel:
...Counter-Strike is een realisme mod...
Oh sorry, ik d8 dat extreem intelligente mensen zoals jij wel snapte dat het natuurlijk niet realistisch is, het is op een computerschermOp donderdag 31 januari 2002 13:55 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Ja kom nou zeg. Jij bent echt grappig. 2 magazijnen van een glock in iemand pompen en dan pas dood zijn noem ik geen realisme
Ik bedoelde dus, semi-realism maar dat leek mij vrij logisch
nee is het echt op een computerschermOp donderdag 31 januari 2002 13:58 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Oh sorry, ik d8 dat extreem intelligente mensen zoals jij wel snapte dat het natuurlijk niet realistisch is, het is op een computerscherm
Ik bedoelde dus, semi-realism maar dat leek mij vrij logisch
Nee?Op donderdag 31 januari 2002 14:23 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
nee is het echt op een computerschermGoh dat wist ik niet zeg
Ik bedoelde dus dat dat spel niet realistisch is
![]()
Wat is dan wel realistisch? Als een geile vlo in een robotpak ronspringen met een flak gun of een plasmapistool in een raar, lelijk doolhof? Hou even op zeg.
Realistisch? Operation Flashpoint en Ghost Recon zijn realistisch. Maar in een wereld waarin we overspoeld worden met stompzinnige fragspelletjes (die ik geen kwartier kan spelen zonder compleet achterlijk te raken) mag CS ook nog best onder de noemer realistich vallen.
Een Colt M4A1 en een MP5 bestaan. Een railgun niet. U dug me?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1